ביטוח ועד בית – מה כולל השירות?

לפני שנים רבות, ביטוח ועד בית לא הגיעו אז לאוזני וועדי הבית הרבים, ובעצם לא היו כחשובות כל כך. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והתעשייה, קיימים המון סכנות ותרחישים אשר יכולים להיות יקרים לבעלי הועד בישראל. לשם כך, הוקם רעיון – לספק לוועדי הבית מקום שהוא יוכל לקבל סיוע ועזרה. בדיוק כמו ברכב שלכם, כאשר קורה משהו, הפניה היא לחברת הביטוח, גם כאן – הנושא דומה וכמעט זהה.

מהו ביטוח ועד בית

בית משותף או בניין משותף – מכהן כוכב אחד שאחראי על החלטות שונות והכרחיות – הוא בוודאי ועד הבית המוכר ואהוב. למעשה, אותו התפקיד יכול לקחת דייר מן הבניין. לרוב, הדייר שנבחר כוועד הבית מאוד אכפת לו מהדירה שלו, מהבניין, והסביבה הכוללת. למעשה, מדובר "בהתנדבות" לשם ולצורך פריחה ואחראיות האזור בפועל. במקרים מסוימים, האדם התמים הזה יכול להיות בסכנות משפטיות רבות, במיוחד אם שליח או בעל מקצוע נפל או נפגע בחפץ כל-שהוא.

במקרים כאלה, האדם השני עשוי לתבוע את וועד הבית בבית המשפט באלפי שקלים. שכר הטרחה של עורך דין עולה הרבה, עלויות המשפט גם הן. לפיכך, ביטוח ועד בית יכול לכסות את מרבית ההוצאות ואף למנוע אותם. עקב כך, חשיבותה של הביטוח במקרים כאלה, הם מאוד עליוניות ומתקבלות בברכה. אז מהו ביטוח ועד בית בכלל? ובכן, מדובר בביטוח שנועד לכסות הוצאות קבועות ונלוות של ועד הבית. וכמובן, הביטוח נותן אוזן קשבת לכל בעיותיו של הועד, ומספק הגנה מקיפה לשלל פתרונות תחזוקה.

שני יתרונות לביטוח ועד בית

בפסקה הקודמת, הבנו כיצד החשיבות של הביטוח באה לידי ביטוי, ומהי בכלל. כעת, לפני שבאמת נבחר בשירות זה, נרצה לדעת מהם היתרונות של הביטוח לוועדי הבית השונים. ובכן, ריכזנו זאת על רגל אחת:

* ניסיון – חברות ואנשים שהקימו את ביטוחי וועדי הבית, היו בדיוק כמוכם! אנשים שאכפת להם מהדיירים ומהסביבה הקרובה. כלומר, יש לאותה החברה את הידע, המקצועיות, והניסיון הדרוש לסייע לכם בשלל מצבים בעייתיים. במטרה לספק ביטוח לוועדי בית ולא לצאת בהפסדים, החברה חייבת לכלול ניסיון רב וללמוד מטעויות עבר.

* תורם רבות לשקט הנפשי – אנשי הועד נמצאים באי-ודאות כמעט ברוב הזמן. יכולים לקרות תקלות, בעיות, תאונות אישיות, ומקרים נוספים. לפיכך, בעלי הוועד נמצאים על חבל דק ונזהרים מאוד. לפיכך, הביטחון והנשמה לפעמים לא רגועה או נינוחה, במיוחד אם מדובר בזמני תביעה, או כשלים מסוימים. התרומה הרבה שהביטוח יכול לספק הוא לא רק הניסיון, אלה גם השקט הנפשי לוועדי הבית.

זה בהחלט תמצית קטנה של יתרונותיו אודות השירות, רק בזכות שני היתרונות הללו אתם יכולים להניח שמדובר בשירות מתקבל ודרוש, וזאת כמעט בכל בניין משותף – קטן או גדול.

ביטוח ועד בית

מה כולל השירות – חברת ביטוח בית משותף

חברת בית משותף מספקת כבר שנים רבות שירותי ביטוח לעשרות בתים משותפים. תוכלו לקרוא קצת עלינו בתפריט העליון, ולקבל תמונה גדולה יותר אודות שירותינו הכללי ועל אנשי החברה הפועלים. אז השאלה החשובה שנותרת לבדה – מה כולל השירות? מה בעצם אני מקבל ממכם? ובכן! לא תאמינו כמה. למעשה, תלוי באיזה סוג ביטוח תבחרו, הינה כמה סוגי ביטוח שאנו מספקים:

1. ביטוח צד ג' – הביטוח החשוב מכולם נמצא תמיד במקום הראשון, גם אצלנו. בביטוח צד ג' תקבלו את הכיסוי המושלם לכל דיירי הבניין מפני כל איום שעשוי לבוא אליהם. אנו בוודאי מתכוונים על תביעות בבתי המשפט – כאן אתם מבוטחים, עלינו 😉

2. ביטוח מעבידים – אין דייר שלא הזמין בעל מקצוע או מציע שירותים לטיפול בגינה, בבית, או אפילו בבניין עצמו. במקרה כזה, תוכלו לישון טוב יותר הלילה. אנו בחברה, מספקים בביטוח זה מענה מקיף לכל תאונה, תקרית, או פגיעה של בעלי המקצוע ונותני השירות שמבצעים את פעולתם באזור.

3. והאחרון ביטוח מבנה – כפי שאתם כבר יודעים, בניין המגורים דורש לא מעט תחזוקה שוטפת, והיא כמובן ברמה השבועית או החודשית. למשל – מערכות אזעקה ביטחון ואש, החלפת צינור, תחזוקת הגינה, החלפת דלתות, או מעקים מסוימים. עקב כך, ביטוח מבנה יכול לעזור לכם לא מעט! למה? ביטוח מבנים למעשה מחסה את כל הרכוש של הבניין, במקרים של פריצה אתם מכוסים. נשבר משהו? אתם מכוסים. יש נזקים או בלאי במערכות ההשקיה והמים של הבניין? גם פה אתם מכוסים.

אלה הם שלושת סוגי הביטוח הנפוצים ביותר שאנו מספקים לוועדי הבית בישראל, פירטנו עליהם ועל השירות שתקבלו בקצרה ממש. בכל שאלה, ייעוץ, או פירוט אודות השירותים, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית