ביטוח ועד בית – האם גם אתם צריכים לעשות

ביטוח ועד בית

בישראל כמעט כולנו גרים בבתים משותפים ובהחלט אפשר להבין מדוע זה קורה. ראשית, יש אנשים שאוהבים את הקונספט הזה, ושנית, יש הרבה מאוד מקרים שבהם פשוט לא נוכל לקנות בית פרטי. יש צפיפות אדירה בישראל ולכן אנחנו רואים שבשנים האחרונות לא רק שבונים הרבה בתים משותפים ובניינים, אלא רובם מאוד גדולים וגבוהים. כדי שניתן יהיה לתפקד בצורה הטובה ביותר בבית וכדי שאפשר יהיה לתחזק אותו, צריך שיהיה ועד בית, כי מי ישלם את התשלומים השונים אם לא ועד הבית? ומי יטפל בכל התקלות שעלולות להתרחש אם לא חברי הוועד? יחד עם זאת, אותם חברי ועד גם עלולים להיות חשופים לתביעות שונות ומשונות ולכן על ביטוח ועד בית אי אפשר לוותר.

 

מי עלול לתבוע את ועד הבית?

למרבה האבסורד, בישראל, למרות שתפקיד ועד הבית הוא התנדבותי, אותם אנשים שמאיישים את התפקיד הזה מוצאים את עצמם לעיתים מתמודדים עם תביעות גדולות וחמורות. דיירי הבניין יכולים לתבוע את חברי ועד הבית בגין אינספור האשמות אך גם אנשים אחרים שיכנסו לבניין ויעברו תאונה יוכלו להחליט שהם תובעים אישית את ועד הבית. לכן, אם עומדים לאייש את התפקיד הזה ולא רוצים לקחת סיכון מיותר, כדאי שתדעו שעל ביטוח ועד בית לא מוותרים. זה נכון, אף אחד לא רוצה להגיע לשלב שבו הוא חייב להפעיל את הביטוח הזה, אך כבר היו דברים מעולם. לכן, אם ניתן לעשת ביטוח ועד בית וכך לדעת שאפילו אם יתבעו אתכם תהיה לכם דרך לממן את ההוצאה הזאת, כלומר בעזרת הביטוח, למה לדחות את הדברים? חשוב לדעת, בין היתר, שכאשר מדברים על ביטוח מהסוג הזה לרוב מדברים של ביטוח שכל דיירי הבניין יממנו ביחד. הסיבה לכך ברורה: כי היום אתם מאיישים את תפקיד ועד הבית אך מחר זה יכול להיות מישהו אחר. לכן, אם כולם ישלמו ביחד על הביטוח, הוא יוכל לשמש את כל הדיירים בעת צרה.

ביטוח ועד בית

 

 

החשיבות של בחירת חברת ביטוח כמה שיותר אמינה וטובה

למרות שכולנו מודעים היטב לעובדה שיש לא מעט חברות ביטוח בישראל, אנחנו גם רואים שלא כולן מספיק טובות. יש חברות ביטוח שפשוט לא נותנות למענה לוועד הבית כשהוא מתקשר ומחפש אותן, ויש חברות שלא נותנות את כל הכיסוי שהן התחייבו לתת. בנוסף, יש גם חברות שלא מציעות ללקוח לבחור בין פוליסות שונות ומגוונות ויש גם מקומות שבהם המחיר יהיה מאוד גבוה. לכן, כאשר אתם חושבים על ביטוח ועד בית, רצוי מאוד לבדוק במי אתם בוחרים. זה נכון, כל הבירורים האלה יגזלו מכם קצת זמן, אך הם יבטיחו שבסופו של דבר תהיו שלמים עם הבחירה שלכם ותוכלו לעשות ביטוח במקום מוביל ומקצועי.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית