ביטוח מבנה משותף- הראל

ביטוח מבנה משותף- הראל

ברכות! נבחרת לתפקיד יושב ראש ועד הבית, ועלייך להעניק שקט נפשי לדיירים בבניין שרוצים שהנכס הכי יקר שלהם, יהיה בטוח ומוגן. ביטוח מבנה משותף מכסה את החלל המשותף מבנה כגון: חדרי מדרגות, מעליות, חדרי הסקה, שערים, חניונים, גינות ועוד. הפוליסה בהראל מותאמת למאפייני ולצרכי הבניין וכוללת בתוכה סעיפים אשר יגנו על דיירי הבניין בשעת נזק.

מה פוליסה בהראל מכילה בתוכה?

  1. ביטוח צד שלישי- אורח שהחליק בחדר המדרגות ובשל כך נגרם לו נזק, עלול לתבוע את ועד הבית על סך של אלפי שקלים.  הביטוח תקף גם לגם דיירי מבנה שניזוקו בתחום החלל המשותף בבניין.
  2. נזקי מים- צינור שהתפוצץ עלול להוות מפגע חמור בבניין, ועליו להיות מתוקן מייד. ביטוח נזקי מים ואינסטלציה מכסה את הבניין בכל מקרה כזה וגם מספק איש מקצוע בהסדר הביטוח.
  3. ביטוח מעבידים- ביטוח אשר מכסה את עובדי משק הבית שנפגעו ונחבלו במהלך עבודתם בניין המשותף: גננים, אינסטלטורים, עובדי ניקיון, שיפוצניקים, חשמלאים ועוד.
  4. נזק בחלל המשותף- מכסה את הנזקים שעלולים להיגרם בחלל המשותף כגון: מקלטים, מבני עזר, גגות, חדרי מדרגות, שערים, חניונים, לובי, דלתות כניסה, מעליות וכו'. הביטוח מכסה כל נזק שייגרם, ממגוון סיבות: נזקי מזג האוויר, שריפות, הצפות, ונדליזם, דליפה ממערכות חימום ועוד.
  5. כיסוי במקרים חריגים- מקרי טרור, פגיעת כלי טיס ועוד.

מה צריך לעשות לפני שרוכשים ביטוח מבנה משותף:

לפני שניגשים לסוכן ביטוח על מנת לרכוש ביטוח מבנה משותף, על ועד הבית להכיר לעומק את מאפייני הבניין שאותו אנו מבטחים, על מנת להתאים את הפוליסה בצורה הטובה ביותר. וכמובן מאוד חשוב ואף קריטי לערוך סקר שוק מקיף לגבי חברות הביטוח, לדעת ולהבין מה הן מציעות ובאילו מחירים.
אפשר להיכנס לביקורות גולשים באינטרנט וברשתות החברתיות ובכך גם לקבל מושג על השירות בחברה ואופן טיפול הבעיות.

למה לבחור בהראל:

הראל ביטוחים ופיננסים היא קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל, אשר מעניקה מגוון שירותים בתחום הביטוח וההשקעות והינה חברה יציבה, בעלת ניסיון וידע מקצועי רב שנים אשר באים לידי ביטוי בענפי הביטוח בהם היא פועלת.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית