ביטוח מבנה צד ג'

בשעה טובה קניתם דירה? עשיתם ביטוח משכנתא ואפילו ביטוח תכולת דירה? עכשיו זה הזמן לדעת שיש כזה דבר גם ביטוח מבנה צד ג', והאמת היא, שאתם לא רוצים לוותר עליו. ממש כפי שקורה בעולם הרכב, גם כאשר מדברים על הדירה הפרטית שלכם תאונות עלולות להתרחש ולפגוע בצד שלישי. כך למשל, אם תעסיקו עובדת בית והיא תעבור תאונה בדירה שלכם, אתם תהיו האשמים.

זה נכון אפילו אם שכן יכנס לדירה שלכם וייפגע בצורה כזו או אחרת, אז למה לכם להסתבך? התאונות האלה הן חלק מהחיים ולצערנו הרב, הן מתרחשות בתדירות הרבה יותר גדולה ממה שאתם חושבים. לכן ברור מדוע ביטוח מבנה צד ג' זה לא משהו שתרצו למצוא את עצמכם בלעדיו. במידה ומישהו יעבור תאונה, ימות חלילה, ישבור יד או יהפוך להיות חולה או נכה, הביטוח יוכל לכסות את הנזק. לכן, למרות שאף אחד לא רוצה לדמיין סיטואציות איומות ונוראיות מהסוג הזה, חשוב להבין שהן עלולות להיות חלק מהחיים ולכן כדאי לעשות ביטוח.

באיזו חברת ביטוח כדאי לבחור?

השאלה החשובה באמת, לפני הכול, היא מה בדיוק יכלול הביטוח שאתם עושים. כאשר מדברים על ביטוח מבנה צד ג' מדברים על פוליסות שונים עם מספר סעיפים שיכול להשתנות בין פוליסה אחת לשנייה. אם אתם תוהים מי נחשב לצד שלישי כאשר עושים ביטוח כזה, התשובה ברורה ופשוטה: למעשה, כל אדם שהוא אינו המבוטח עצמו. כך למשל, בן משפחה, עובד או אנשים אחרים נחשבים לצד שלישי מבחינת חברת הביטוח.

אם אתם מתלבטים באיזו חברת ביטוח לבחור אנחנו יכולים להבין אתכם, כי למעשה בימינו יש לא מעט חברות ביטוח שונות שיכולות להתאים לכל אחד מאתנו. עם זאת, רק חלק מהן מספיק טוב ורק חלק יכולות לעשות עבודה מקצועית. אם אתם לא רוצים לשלם מחירים מופקעים רצוי גם לקבל מספר הצעות מחיר, להשוות ביניהן וכך לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

ביטוח מבנה צד ג'

חברת ביטוח שנותנת מענה מקיף ובזמן

שמעתם סיפורים על חברות ביטוח שבדיוק ברגע שבו מחפשים אותן הן לא עונות? פתאום, בבת אחת, כל המספרים תפוסים? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים להימנע מלהיות לקוחות של חברת ביטוח כזו. לכן חשוב להבין שזה לא באמת משנה אם אתם מתעניינים היום בביטוח מבנה צד ג' או בכל ביטוח אחר שתוכלו לעשות לדירה שלכם. מה שבטוח זה שרק חברת ביטוח שיש לגביה כמה שיותר המלצות חיוביות יכולה לבוא בחשבון.

לכן יש טעם לברר האם החברה וותיקה והאם לקוחות אחרים שנאלצו להפעיל את הביטוח שלהם באמת קיבלו מענה מקיף ברגע האמת. אומנם אתם לא רוצים להגיע למצב הזה ולא תרצו להפעיל את הביטוח, אבל מכיוון שאי אפשר לדעת מה יוליד יום, חשוב לעשות ביטוח ורצוי לבחור את החברה הכי טובה שיש.

מעוניינים לקרוא עוד על ביטוח מבנה? לחצו כאן

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית