ביטוח משכנתא השוואת מחירים

בשעה טובה החלטתם להתקדם? לעזוב את כל אותן דירות שכורות שבהן גרתם בשנים האחרונות, לעשות את הצעד ולקנות דירה? אם כך, ברור מדוע הגעתם גם אל הבנק כדי להבין מה יהיה גובה המשכנתא שהוא יוכל לתת לכם.
בוודאי כבר בפגישה הראשונה שמעתם על ביטוח המשכנתא שהבנק דורש מכם לעשות, כי האמת היא, שללא ביטוח כזה בנק לא ייתן לכם את הכסף שאתם מבקשים. עוד לפני שנדבר על ביטוח משכנתא השוואת מחירים, חשוב להבין מה זה בדיוק ביטוח משכנתא ולמה הוא כל כך חשוב.
הביטוח הזה בפועל מורכב משני ביטוחים שונים והם:

המטרה ברורה: הבנק רוצה להיות בטוח שגם במקרה של פטירה וגם במקרה של נזק למבנה הוא עדיין יקבל את ההחזרים שמגיעים לו.

ביטוח משכנתא

למה לשלם יותר?

זה טוב ויפה שהבנק דורש את הביטוח הזה, והאמת היא, שגם מבחינתכם, הלקוחות יש לכך משמעות. מה באמת תעשו אם חלילה הדירה שלכם תיהרס בשריפה? האם אתם רוצים את עצמכם ממשיכים לשלם משכנתא בכל חודש על נכס שכלל לא קיים, לא שווה או שאינכם יכולים בכלל לגור בו? לכן בהחלט ניתן לומר שהביטוח הזה משמעותי ביותר גם מבחינת הלקוחות.
מה שכן, ביטוח משכנתא השוואת מחירים זה משהו שלא כדאי לוותר עליו, כי איזו סיבה יש לכם לשלם יותר? האם אתם באמת סבורים שברגע האמת, אם תשלמו יותר על הביטוח שלכם, תקבלו מענה יותר טוב או כיסוי יותר מקיף? כמעט אף פעם זה לא כך.

יתרה מכך, אם יש היום כלים כל כך יעילים ומהירים שבעזרתם תוכלו לעשות השוואת מחירים, למה לא להשתמש בהם?
חשוב להבין: מדובר על ביטוח שילווה אתכם לכל אורך השנים שבהן אתם עומדים לשלם את החזרי המשכנתא. לכן, אם יש לכם אפשרות לחסוך על ידי כך שתעשו השוואת מחירים, מה פתאום שתשלמו יותר?

אמינות חברת הביטוח

לבסוף, עוד דבר שלא כדאי לזלזל בו, זה כמובן הנושא של אמינות חברת הביטוח שבה אתם בוחרים.
האם זו חברה שקיימת כבר מספיק שנים כך שיש לגביה מספיק המלצות וחוות דעת שונות? או שאולי מדובר על חברת ביטוח חדשה? בנוסף, איך ניתן ליצור קשר עם מוקדי החברה? האם רק בשיחת טלפון תקבלו מענה או גם בדרכי התקשרות אחרים? חשוב להבין שברגע האמת, כאשר אדם זקוק לחברת הביטוח שלו, הדבר האחרון שהוא רוצה להרגיש זה שמתחמקים ממנו.
זה נכון שאם יקרה משהו חברת הביטוח תצטרך לשלם, אבל על זה בדיוק הדברים מבוססים ולכן החובה שלה היא לענות לכם כמה שיותר מהר. שווה לבדוק את הדברים לעומק, לראות על מי כולם ממליצים וכך לבחור חברת ביטוח שהמחירים אצלה נוחים והתמורה מלאה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית