ביטוח נזקי צנרת

בדרך כלל אנשים שהולכים לקנות דירה מסתכלים עליה, מתרשמים ממנה ובהתאם לכך מקבלים החלטה. אומנם הדירה באמת צריכה להיראות כמה שיותר יפה והנכס צריך לעורר בנו תחושה טובה, אבל האם זה מספיק? התשובה היא כמובן לא. העניין הוא, שלמרות שאולי בעלי הדירה הנוכחי טרחו לסייד והכול נראה לבן וחדש, בפועל זה לא תמיד כך.

בפועל הרבה פעמים מוכרים לנו נכסים עם צנרת גרועה שלא הוחלפה מזה שנים רבות. זו גם הסיבה שבגללה, אם בעל הבית כן טרח להחליף את הצנרת כולה ולעשות בה תיקונים ושיפורים,
זה יהיה אחד מהדברים הראשונים שהוא יציין כאשר נגיע לקנות את דירתו. במידה ולא האיר לכם המזל וקניתם נכס עם צנרת גרועה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה.הצנרת עלולה להתפוצץ, להיהרס ולגרום להצפה, והבעיה היא, שכל אלה יגרמו לנזק נוראי לדירה עצמה ולכל החפצים שיש בה. זו הסיבה שבגללה ביטוח נזקי צנרת זה משהו שלא כדאי לוותר עליו, אז למה לחשוב פעמיים?

מה הביטוח הזה באמת יכסה?

כאשר מדברים על ביטוח נזקי צנרת צריך להבין שזה מאוד תלוי על איזו פוליסה חתמתם וגם איפה בדיוק חתמתם עליה. כלומר, לכל חברת ביטוח יש משהו קצת אחר להציע לכם בהקשר של ביטוח נזקי צנרת ולכן חשוב שתבדקו את הדברים לעומק. ברוב המקרים אנחנו נראה שהביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכוש שלכם אשר נהרס בגלל נזק המים והצנרת, ובנוסף, הביטוח יכסה כמובן את הנזק שנגרם לדירה עצמה.

זה ברור שלא תמיד הנזק יהיה זהה, כי זה מאוד תלוי בחומרת המצב ובשאלה איזה נזק בדיוק קרה לנצרת. האם הצינור הראשי של הצנרת התפוצץ וגרם להצפה של ממש? או שאולי בסך הכול מדובר על נזילה קטנה? בנוסף לכל אלה, כמובן שלרוב חברת הביטוח תהיה זו שתתקן את התקלה, כי היא תעמיד לרשותכם שרברבים שיוכלו להגיע, לבדוק את המצב ולבצע את התיקון.

ביטוח נזקי צנרת

שימו לב באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים

בין אם אתם חושבים לעשות היום ביטוח נזקי צנרת ובין אם תרצו לעשות ביטוחים אחרים כמו ביטוח תכולת דירה, יש לבדוק במי אתם בוחרים. זה לא סוד שבישראל יש הרבה מאוד חברות ביטוח, אך לצערנו הרב, רק חלק מהן מספיק טובות. יש חברות ביטוח שברגע האמת מפילות את כל האחריות על הלקוח ועושות הכול כדי לא לשלם לו, אך מצד שני, כדאי לדעת שאפשר גם אחרת.
יש היום חברות ביטוח שעושות הכול כדי לעזור ללקוח וכדי לתת לו את הכיסוי הכספי שמגיע לו בגין הנזק שנגרם לדירתו ולחפצים שבה. לכן חשוב לבדוק כל פרט אודות חברת הביטוח, כולל המלצות, מחירים וחוות דעת שונות.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית