החשיבות של ביטוח בית משותף

החשיבות של ביטוח בית משותף

גרים בבית משותף? רכשתם בבית כזה דירה להשקעה? אם כך, כדאי שתדעו שמאוד מומלץ לבדוק האם יש ביטוח למבנה המשותף שלכם או לא. העניין הוא שללא ביטוח בית משותף אתם עלולים למצוא את עצמכם מאבדים את ערך הנכס ואף משקיעים לא מעט בשיפוצי המבנה ובתיקונים הנדרשים. לכן זה לא מפתיע שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים, בין אם מדובר על מבנה ישן עם שלוש קומות ובין אם מדובר על מבנה חדיש ביותר עם עשרות קומות, תמיד השכנים עושים ביטוח בית משותף.

ביטוח שעוזר לא רק כנגד פגיעה בבניין 

רוב האנשים שחושבים על ביטוח בית משותף סבורים שהביטוח הזה מסייע אך ורק בכל מה שקשור לנזקים שעלולים לקרות למבנה או לחלקים המשותפים שבו. זה אומנם נכון, כי ביטוח כזה יכסה במקרים כמו שריפה או רעידת אדמה, אך בפועל אנחנו רואים שניתן להרחיב את הביטוח. אתם יכולים, לדוגמא, להוסיף גם סעיף שכולל ביטוח צד ג' וזה אומר שאם יקרה משהו לאחד מהאנשים שמגיעים לבניין כדי לתת שירות, הרי שגם אז הביטוח ישלם. לדוגמא, האם אתם באמת רוצים למצוא את עצמכם עם תביעה גדולה כי שליח מעד על מדרגה שבורה בבניין המשותף שלכם? התשובה היא כמובן לא ולכן כדאי לעשות ביטוח בית משותף שכולל גם ביטוח צד ג', לכל צרה שלא תבוא.

כמה סביר לשלם על ביטוח כזה? 

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אומנם אתם רוצים לעשות ביטוח בית משותף אך תעדיפו לא לשלם על כך הון עתק. יתרה מכך, האם אתם מאמינים שכאשר חברת ביטוח גובה מחירים כפולים מאלה שבשוק, היא גם נותנת שירות טוב יותר? לרוב התשובה תהיה שלילית. לכן יש מקום לפנות אל כמה חברות שונות, לנסות להבין כמה כל אחת מהן גובה ולראות כמה אתם מוכנים לשלם. כמובן שאם הבניין המשותף שלכם יותר גדול, הרי שהפוליסה תעלה לכם יותר לעומת בניין משותף עם הרבה פחות קומות ודירות. אל תדחו את הטיפול בנושא הזה כי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם ללא הביטוח הנדרש.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית