החשיבות של ביטוח ועד בית

לאייש את תפקיד וועד הבית זה משהו שתמיד ניסיתם להתחמק ממנו אך עכשיו כבר אין לכם ברירה אחרת? אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון וכיצד יהיה לכם קל ונוח יותר לבצע את המשימה הזאת? אם כך, יש דבר אחד משמעותי שאתם חייבים להבין: אין סיבה לוותר על ביטוח ועד בית.

אז מה היא החשיבות של ביטוח ועד בית? אנשים לרוב לא מודעים לכך, וכלל לא עוצרים לחשוב על זה, אך בפועל, אם קורה משהו ניתן לתבוע ישירות את מי שמאייש את תפקיד וועד הבית. לדוגמא: אם שליח מגיע עם חבילה לבניין המשותף שלכם, נופל בדרך בכלל ליקוי מסוים בבניה ושובר את הרגל, הוא יכול לתבוע את חברי ועד הבית.

זה מצב אבסורדי שבו חברי ועד הבית עושים את העבודה שלהם בהתנדבות, דואגים לדיירי הבניין ובסופו של דבר עלולים למצוא את עצמם בלב ליבה של פרשייה מאוד לא נעימה הכוללת תביעה גדולה. כדי להימנע מהמצב הזה כמובן שצריך לעשות ביטוח ועד בית ויפה שעה אחת קודם, אז למה אתם מחכים?

איפה באמת כדאי להיות מבוטחים?

אם תעשו חיפוש מהיר בגוגל, אתם תראו שיש בכל הארץ אינספור חברות שמציעות ביטוחים שונים לכל לקוח. זה נכון לא רק לגבי ביטוח רכב ודירה, אלא גם לגבי ביטוח ועד בית. משמעות הדברים היא שכדאי שתבדקו איפה אתם רוצים להיות מבוטחים, כי אם יש משהו בטוח, זה שאין סיבה להתפשר על המקום שבו אתם עושים ביטוח כזה. אתם צריכים לדעת שברגע האמת יהיה מי שיענה לכם, מי שיעזור לכם ומי שייתן לכם כיסוי לכל מה שצריך ולכל מה שכלול בפוליסה.

כמו כן, צריך כמובן לבדוק שאתם בוחרים חברת ביטוח שתוכל לתת לכם את המענה הכי מהיר שיש, כי יש מקרים שבהם המענה המהיר של חברת הביטוח יכול לעשות את ההבדל. עוד דבר שכדאי לעשות כאשר אתם מחפשים את חברת הביטוח הנכונה לכם, זה לראות מה אחרים חושבים.

אנשים אחרים שמאיישים את פקיד ועד הבית בבתים משותף קרובים בחרו את אותה חברת ביטוח? או שאולי כולם ממליצים על חברה אחרת שעד היום לא יצא לכם לשמוע על קיומה? זה נכון שלעשות את המחקר הקטן הזה בנוגע לחברות ביטוח שונות זה משהו שייקח קצת זמן, אך זה שווה את ההשקעה שלכם.

האם מדובר על ביטוח יקר?

אם הייתם רוצים לעשות היום ביטוח לדירה שלכם בוודאי הייתם מתייחסים, בין היתר, לשאלה כמה זה עולה. לא הייתם רוצים לבחור את חברת הביטוח שאצלה התעריפים הם היקרים ביותר ולכן ברור מדוע גם במקרה של ביטוח ועד בית אין טעם לבחור את החברה שאצלה תשלמו הכי הרבה. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שכדאי להתקשר אל שתיים או שלוש חברות, להציג את הדרישות שלכם, להבין איזה פוליסות מציעים לכם וכך לבחור את מה שנכון עבורכם.

לא תמיד לשלם מחיר כפול על ביטוח ועד בית זה מה שיהפוך את הביטוח לאמין או טוב יותר ברגע האמת. יתרה מכך, אם יש תחרות בין חברות ביטוח שונות ואם זה מוביל לירידה במחירים, למה שלא תיהנו מהעניין הזה? שווה לעשות את הבירורים השונים כמה שיותר מהר, לבדוק איפה מחכה לכם העסקה הכי טובה ולשלם על הביטוח. כך תוכלו למלא את תפקיד וועד הבית בלי חששות מיותרים וכך תוכלו לישון בשקט ולדעת שאם משהו, חלילה, יקרה, תמיד יהיה לכם אל מי לפנות.

החשיבות של ביטוח ועד בית

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית