כמה עולה ביטוח בית משותף?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

אין ספק שהחיים בבית משותף מביאים איתם אינספור אתגרים. מעבר לעובדה שאנחנו נדרשים למצוא את הדרך להסתדר ולחיות בשכנות טובה, אנחנו גם מוצאים את עצמנו מתמודדים עם נושא הביטוח. כלומר, נקודת ההנחה היא שכל אחד מהאנשים שקנה דירה בבניין משותף כזה או אחר השקיע בכך את כל ההון שהיה לו, כאשר רבים מאתנו גם לקחו משכנתא כדי לעשות זאת.

לכן ברור מדוע נרצה להגן לא רק על הדירות הפרטיות שלנו שנמצאות בבניין המשותף, אלא גם על הבניין המשותף עצמו. רגע לפני שננסה לענות על שאלה חשובה כמו כמה עולה ביטוח בית משותף, כדאי לעצור ולהבין את החשיבות שלו. ביטוח כזה הוא הדרך היחידה שבעזרתה תוכלו, ברגע האמת, לממן תיקונים שונים מבלי להיכנס לחובות ומבלי לקחת אינספור הלוואות, אז למה שלא תטפלו בנושא הזה כבר עכשיו?

מה כולל הביטוח שתוכלו לעשות עבור הבניין המשותף שלכם?

חשוב להבין שעוד לפני שמדברים על השאלה כמה עולה ביטוח בית משותף יש טעם לראות מה נכלל בביטוח הזה. העניין הוא שיש ביטוחים בסיסיים אך כפי שקורה לגבי הרבה ביטוחים אחרים, גם כאן אנחנו רואים שיש אופציה להוסיף תוספות שונות ולהרחיב למעשה את הביטוח. למשל, ניתן להוסיף ביטוח צנרת ואפילו ביטוח אחריות אישית לחברי הוועד.

יש אפשרות להוסיף לביטוח הבניין המשותף גם סעיף הכולל אחריות כלפי צד שלישי ובצורה כזאת, גם אם מישהו יעבור חלילה תאונה בשטח הבניין שלכם, תוכלו להיות רגועים ולדעת שיש לכם איך לשלם לו פיצויים. יש היום לא מעט בתים משותפים שיש בהם חדרי כושר ובריכות, ולכן, אם אפשר להכניס גם את ביטוח המתאמנים לביטוח הבניין המשותף, זה כמובן רצוי.

כמה עולה ביטוח בית משותף?

מה ישפיע על המחיר הביטוח?

מה שבאמת מעניין אתכם זה להבין כמה עולה ביטוח בית משותף? חשוב לדעת שיש גורמים שונים ומגוונים שבסופו של דבר יכולים להשפיע על עלות הביטוח. למשל: עד כמה אתם רוצים שהביטוח באמת יהיה נרחב ומקיף? והאם אתם בוחרים בחברת הביטוח הכי מוכרת שיש? חשוב מאוד לברר לא רק כמה עולה ביטוח בית משותף אלא גם עד כמה חברת הביטוח שלכם תיתן לכם מענה טוב ומהיר.

תארו לעצמכם מצב שבו באמת יש בעיה בצנרת והצינור הראשי מתפוצץ. אין לכם מושג איזה נזק נוראי זה עלול לגרום לבניין עצמו, למעליות, לחדרי המדרגות ולכל חלקה טובה, מה שמסביר מדוע במצב כזה תרצו בוודאי לקבל סיוע כמה שיותר מהיר ויעיל. לכן, למרות הרצון לשלם פחות כסף על הביטוח, מאוד מומלץ לבדוק שאתם בוחרים בחברה אמינה שבאמת יכולה לסייע בכל עת. שווה לבדוק מה הניסיון של חברת הביטוח, עד כמה היא מוכרת והאם יש לה לא מעט המלצות חמות מלקוחות אחרים.

 

כתבות נוספות בנושא:

ביטוח רעידת אדמה בית משותף

ביטוח בית משותף – כל הסיבות שבגללן לא כדאי לוותר עליו

תקנון בית משותף

האם לכולם חשוב לעשות ביטוח בית משותף? 

התשובה היא כן. ביטוח בית משותף הוא אותו ביטוח משמעותי שיציל אתכם אם יקרה משהו למרחבים המשותפים בבית, וזה נכון בין אם הנזק מתרחש במעליות, בחדרי המדרגות או בכל מרחב אחר שמוגדר כמרחב משותף של בעלי הדירות בבניין.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית