למה גם לכם חשוב לעשות עוד היום ביטוח מבנה?

כמו להרבה מאוד ישראלים אחרים, היה לכם חשוב לקנות דירה? הצלחתם לגייס את הכסף שהיה נחוץ לכם לשם הרכישה הזאת ועכשיו אתם מתלבטים איך תוכלו להגן על הנכס שלכם בצורה הכי טובה שאפשר? חשוב שתבינו שאתם צודקים ושיש לכך משמעות אדירה. כלומר, להשקיע את כל ההון שיש לכם בנכס מסוים, לקחת הלוואה ולא לדאוג לעשות ביטוח מבנה זה לא רציני. בדרך כלל אנשים משלמים משכנתא גם שלושים שנה, כך שברור מדוע עבור רבים מאתנו זו העסקה הכי גדולה שנוכל לבצע במהלך החיים. זו הסיבה שבגללה, אם יש לכם אפשרות לעשות ביטוח כמה שיותר מקיף ורציני לבית שלכם עוד היום, לא כדאי יהיה לדחות זאת. הביטוח יוכל לממן לא מעט נזקים שעלולים להתרחש בכל מבנה, בין אם מדובר על נזקים כמו נזק שמתרחק בקירות, בדלתות, בארונות המטבח, השיש או בכל חלק אחר של הבית. בדרך כלל כיסוי מבנה ותכולה מתייחס לנזקים שונים שמתרחשים כתוצאה מאש, מפריצות, מרעידות אדמה ועוד, כך שברור מדוע יש לביטוח הזה משמעות אדירה.

ההרחבות שלא כדאי לכם לוותר עליהן

אומנם אף אחד לא רוצה לדמיין בכלל מצב שבו השכן נכנס אליו הביתה, מבקש כוס חלב ושובר את הרגל, אך בפועל, כבר היו מקרים מעולם. הבעיה במקרים כאלה היא לא רק האקט של שבירת הרגל, אלא גם כל ההשלכות שיכולות להיות למקרה כזה, כי אותו שכן לא יוכל לעבוד כמה שבועות ואפילו חודשים. מישהו יצטרך לשלם לו פיצויים, ואפילו אם לא אתם גרמתם לתאונה המצערת הזאת באופן אישי, זה עדיין התרחש אצלכם בבית ולכן זו האחריות שלכם. תוהים האם יש דרך להתגונן גם מפני מצבים כאלה? זה נשמע לכם אבסורד ולא תרצו למצוא את עצמכם בשום פנים ואופן במצב כזה? אם כך, כדאי שתדעו שכאשר אתם עושים ביטוח מבנה, אתם יכולים גם לעשות לו הרחבה לצד ג'. במקרה כזה הביטוח יכסה גם תאונות ונזקים פיזיים שונים לצד שלישי, מה שאומר שאתם תוכלו להיות רגועים ולדעת שיש מי שיממן גם במצבים כאלה.

ביטוח שכולל שירות נהדר

סביר להניח שאם אתם ישראלים, יצא לכם לשמוע אינספור סיפורים על אנשים שאומנם עשו ביטוח מבנה, אך לא קיבלו שירות טוב בעת צרה. מה עושים במצב כזה? והאם באמת תרצו להתחיל לרדוף אחרי חברת הביטוח שלכם רק כדי לקבל ממנה את מה שלמעשה מגיע לכם? כמובן שלא. לכן, מעבר לעובדה שכדאי לבדוק באיזה ביטוח מבנה אתם בוחרים ועד כמה הוא נרחב, חשוב גם לברר איפה תעשו אותו. אל תתפשרו, בררו מראש כל מה שניתן אודות חברת הביטוח וכך תדעו שברגע האמת תמיד תקבלו מענה ופיצוי כלכלי בגין הנזק שנגרם לכם.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית