מה עושים כשיש הצפת מים בבניין?

לחזור הביתה מבילוי מהנה ולראות את כל השכנים עומדים בכניסה לבניין בהלם, צועקים ובוכים בגלל הצפת מים בבניין. כל מי שזה כבר קרה לו יודע לומר שבדיוק ברגעים האלה הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שיש לכם ביטוח בניין משותף. זה לא משנה אם מה שראיתם כשהתקרבתם למקום הוא הצפת מים בבניין או כל נזק אחר, כי מה שבטוח זה שהדבר הראשון שעובר לכולם בראש במצב כזה, הוא הנזק הכלכלי.

אומנם מיד נרצה לדעת שכולם בסדר ושלא נגרם נזק לאנשים או לבעלי החיים בבניין, אך מיד כאשר נבין שכולם בקו הבריאות נתחיל לבדוק את נושא הנזק הכלכלי. חשוב לדעת שיש הרבה מאוד סיבות שבגללן הצפת מים בבניין עלולה להתרחש, אך מה שמשותף לכל הסיבות הללו זו התוצאה: נזק. מים בכל מקום וצורך לטפל בעניין כמה שיותר מהר.

הקשר בין ביטוח בניין משותף והתמודדות נכונה עם הצפה

בין אם אצלכם בבניין ההצפה התרחשה כתוצאה מתקלה בביוב, כתוצאה מכך שמישהו הצליח לפתוח את ברז המים הראשי של הבניין או בגלל כל סיבה אחרת, ברור שאתם צריכים להגיב ולתקן את המצב. יש מקרים שבהם יהיה צורך להזמין ביובית ובמקרים אחרים נזדקק לבעלי מקצוע שיגיעו עם כלי עבודה אחרת. חשוב להבין: זה לא משנה את מי תזמינו לתקן את התקלה, כי בכל מקרה זה הולך לעלות לא מעט.

מה עושים כשיש הצפת מים בבניין?

לכן ברור מדוע יש קשר הדוק בין הצפת מים בבניין ובין ביטוח לבניין המשותף. אין ויכוח על כך שבכל הבניינים המשותפים שבהם יש ביטוח כזה, כל אחד מהדיירים משלם על העניין סכום מסוים בכל חודש, אך ברגע האמת – אין כמו ביטוח. הביטוח נותן לכם לא רק כיסוי כלכלי לתיקון הנזק, אלא גם שקט נפשי. כלומר, ברוב המקרים תוכלו פשוט להתקשר אל חברת הביטוח, לדווח את הנזק והיא כבר תדאג לשלוח למקום את מי שצריך כדי לתקן את התקלה.

חברות הביטוח המובילות בתחום

חשוב לדעת שאם אתם רוצים לעשות היום ביטוח לבניין המשותף שלכם כי אתם חוששים ממצב של הצפת מים בבניין או מכל תקלה אחרת – יש לבחור חברת ביטוח מתאימה. העניין הוא שלא כל חברת ביטוח שעושה ביטוחי רכב ללקוחות רבים היא גם הכתובת הנכונה לביטוח בניין משותף. לכן יש טעם לקרוא מידע אודות החברה שאליה אתם פונים, לראות האם היא מקצועית, ממתי היא קיימת בתחום ומה בדיוק היא מציעה לכם.

הכיסוי הכספי שניתן לקבל בגין הצפת מים בבניין יהיה שונה בדרך כלל בין חברות ביטוח שונות ולכן חשוב לברר גם את הנקודה הזאת. כדאי לבדוק, בין היתר, כמה השתתפות עצמית דורשת חברת הביטוח שאליה אתם פונים כי יכולים להיות הבדלים משמעותיים בעניין הזה בין חברות הביטוח השונות.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית