מתלבטים האם לעשות ביטוח חבות מעבידים?

אל תדחו זאת אפילו ביום אחד! כל בעלי העסקים, החברות והארגונים אומנם מבינים היטב שהם אחראים לעובדים שלהם ולבטיחותם, אך עד שלא מתרחש משהו בפועל, אנחנו לא עוצרים להבין את גודל האחריות. חשוב להבין: במידה ואחד מהעובדים שלכם יפצע, יעבור תאונה או שיוגדר כחולה במחלת מקצוע, הוא יוכל להחליט שהוא תובע אתכם, המעבידים. מבחינתו הוא צודק, כי אתם בעלי העסק ואתם צריכים לקחת אחריות על מה שקרה לו ולפצות אותו, מה שאומר שמבחינתכם זו עלולה להיות סיטואציה נוראית.

חשוב לדעת שפעמים רבות תאונות כאלה גוררות פיצויים גבוהים במיוחד, מה שאומר שאם לא יהיה לכם ביטוח, זה עלול להשפיע על המשך חייכם, לפחות מבחינה כלכלית. לכן, אם אתם רוצים לישון בשקט, לדעת שאתם מוגנים מכל תביעה מהסוג הזה ולדעת שהעובדים שלכם יקבלו פיצוי בעת הצורך, ביטוח חבות מעבידים הוא הפתרון.

בדקו על איזו פוליסה אתם עומדים לחתום

כפי שקורה לגבי ביטוח דירה, רכב ועוד הרבה ביטוחים אחרים, חשוב להבין שגם כאשר מדברים על ביטוח חבות מעבידים מדברים על פוליסות שונות שביניהן ניתן לבחור. לכן נשאלת השאלה: איזו פוליסה אתם רוצים? עד כמה היא צריכה להיות מקיפה? והאם אתם רוצים שזו תהיה פוליסה שתכלול גם מקרים חריגים? למעשה, כאשר מדברים על פוליסת ביטוח חבות מעבידים מדברים על פוליסה שאפשר גם להרחיב.

ביטוח חבות מעבידים

במסגרת ההרחבות השונות אפשר להוסיף, לדוגמה, פיצוי בגין תאונות שעלולות לקרות לעובדים שלכם בזמן שליחות בחו"ל. כמו כן, תוכלו לבחור בהרחבה שכוללת כיסוי גם לעובדים בדרך, כלומר, כיסוי בדרך הישירה של העובדים מביתם למקום עבודתם ובחזרה. אומנם זה נכון שככל שהפוליסה יותר נרחבת ומקיפה כך היא גם יותר יקרה, אך מצד שני, היא גם נותנת לכם הרבה יותר ובמקרים האלה לא כדאי להסתפק במועט.

האם כל חברות הביטוח נותנות מענה טוב בזמן אמת?

אתם יודעים לבד את התשובה: לא. יש אומנם הרבה מאוד חברות ביטוח שמציעות לכם היום לעשות ביטוח חבות מעבידים, אך רק חלק מהן באמת טובות. אם אתם לא רוצים להגיע למצב שבדיוק ברגע האמת לא עונים לכם, כדאי שתבדקו היטב איפה אתם עושים ביטוח. בעיקר רצוי לברר מה חושבים הלקוחות האחרים על חברת הביטוח שנראית לכם מעניינת ומתאימה, כי אין כמו ללמוד מתוך ניסיון של מישהו אחר וכך לבחור חברת ביטוח מובילה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית