רשלנות ועד בית

רשלנות ועד בית ? בבניינים משותפים, כפי שכולנו יודעים, יש ועד בית. התפקידים של ועד הבית יכולים להיות שונים ומגוונים מאוד, כי הם כוללים את הטיפול באינספור סוגיות שונות. למשל: אם צריך לבצע שיפוץ בחדר המדרגות מי שאחראי להעסיק את האנשים הוא ועד הבית, ואם צריך לשלם חשבונות בשוטף, הרי שגם את המשימה הזאת יעשה הוועד. מדובר אומנם על תפקיד שנעשה בצורה התנדבותית אך בפועל, אם ועד הבית מתרשל בתפקידו, הוא חשוף לתביעות.

רשלנות ועד בית הוא מושג שחוזר על עצמו לא פעם, ואפשר להבין מדוע. יש מקרים שהרשלנות נעשית בתום לב, פשוט כי מי שממלא את התפקיד הזה עסוק בעוד אינספור משימות בחייו הפרטיים ולא שם לב לכל פרט. לעומת זאת, יש גם מקרים שבהם ועד הבית ינהג בצורה מסוימת בכוונה תחילה, אך מה שמשותף לכל המקרים, הוא שאם תובעים את ועד הבית, הוא בבעיה.

כך תתגוננו מפני תביעות אישיות אם אתם הוועד

אתם ממלאים את תפקיד הוועד? תוהים האם יש דרך כלשהי שבעזרתה בכל זאת תוכלו להגביר את ההגנה על עצמכם? זה לא סביר בעיניכם שתמלאו תפקיד בצורה התנדבותית ובסופו של דבר תהיו חשופים לתביעות שונות של רשלנות ועד בית? אתם לגמרי צודקים. לכן אנחנו מבקשים להזכיר לכם שקיימת האפשרות של ביטוח ועד בית, ולמען האמת, לא כדאי להסכים למלא את תפקיד הוועד בלי שיש לכם ביטוח.

רשלנות ועד בית

הביטוח הזה יציל אתכם במסגרת תביעות שונות, בין אם באמת עשיתם משהו לא בסדר ובין אם מישהו פשוט החליט לתבוע אתכם על רקע אישי. למעשה, לא רק שכדאי לכם לעשות ביטוח כזה, אלא מאוד מומלץ לעשות זאת כמה שיותר מהר. אם חששתם לרגע שתצטרכו לשלם לבד על הביטוח, דעו שאתם טועים, כי למעשה השכנים כולם יצטרכו לשאת ביחד אתכם בעלויות. תפקיד ועד הבית הוא תפקיד מתחלף, בכל פעם הביטוח יגן על מי שממלא את תפקיד הוועד ולכן כל השכנים מממנים אותו בצורה משותפת.

איך לבחור חברת ביטוח מתאימה לביטוחים מהסוג הזה?

בין אם מדברים על ביטוח שמגן מתביעות של רשלנות ועד בית ובין אם מדובר על כל ביטוח אחר שתרצו לעשות לבניין המשותף שלכם, חשוב לעצור ולראות במי אתם בוחרים. זה שיש הרבה חברות ביטוח בארץ זה נכון, אך בפועל אנחנו רואים שלא כל חברה תהיה מספיק טובה. יש חברות שברגע האמת לא מצליחות לתת מענה מספיק טוב ללקוח שזקוק להן ולכן חשוב מאוד לבדוק במי אתם בוחרים. חברת הביטוח הנכונה היא חברה שתוכלו לסמוך עליה והיא חברה שתוכל לעזור לכם בצורה מקצועית וטובה. קראו כמה שיותר חוות דעת כדי לקבל תמונה כללית לגבי חברת הביטוח שנראית לכם מתאימה וכך תבחרו בקלות את המקום הנכון עבורכם לביטוחים מהסוג הזה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית