איזה טעויות ועד הבית עושה כמעט תמיד?

איזה טעויות ועד הבית עושה כמעט תמיד?

עד היום תפקיד וועד הבית לא ממש עניין אתכם אך לאחרונה יצאתם לפנסיה ואתם עומדים לאייש את התפקיד הזה?
אם כך, אין ספק שאתם צודקים אם אתם רוצים לעצור לרגע, להבין מה אחרים עשו, ללמוד מהטעויות שלהם ולשפר את דרכם.
חשוב לדעת שלמרות שיש אנשים שמאיישים את התפקיד הזה לאורך שנים רבות, עדיין יש מספר טעויות שוועד הבית כמעט תמיד עושה, כמו לדוגמא: 

  • לעבוד בצורה לא מסודרת – אין רישומים על ההוצאות ובצורה כזאת לא אחת וועד הבית מפסיד כספים.
  • וויתור על השוואת מחירים – וועד הבית זקוק מידי פעם לשירותיהם של אנשי מקצוע שונים. במקום לדבר עם כמה אנשי מקצוע ולהשוות בין המחירים שהם דורשים,
    הוועד בוחר באופן אוטומטי איש מקצוע כזה או אחר ולא אחת משלם כפליים. 
  • לאייש את תפקיד הוועד בלי ביטוח – לא אחת קורה שמי שממלא את תפקיד וועד הבית עושה זאת ללא ביטוח והאמת היא,
    שזו טעות חמורה. ביטוח בית זה מסוג אותם הדברים שאסור לוותר עליהם, כי אם משהו יקרה במשמרת שלכם, אתם תהיו אלה שיקבלו תביעה. 
  • וויתור על ביטוח בניין משותף – חלק מהתפקידים של וועד הבית הוא להביא לידיעת הדיירים את החשיבות של ביטוח בניין משותף ואת הצורך בכך.
    עם זאת, בפועל אנחנו רואים שלא פעם הוועד בעצמו לא מודע לחשיבות של ביטוח כזה, מה שלא אחת מוביל לכך שהדיירים נמצאים במצב כלכלי קשה במיוחד.
    מה עושים בעלי דירות שהבניין שלהם נשרף? הם צריכים לתקן את הלובי, את המעליות ועוד אזורים משותפים, וכיוון שאין להם ביטוח, עליהם לשאת בעלויות בעצמם. 

הקפידו לבחור חברת ביטוח טובה 

אתם מבינים את החשיבות של ביטוח ועד בית ואת החשיבות של ביטוח מבנה? רוצים לעשות ביטוח כזה אך לא לגמרי יודעים באיזו חברה נכון יהיה לבחור?
אם כך, אתם לא לבד. למעשה, כל מי שמבין את החשיבות של ביטוחים כאלה מבין גם שיש הרבה חברות שעוסקות בתחום ושאליהן ניתן לבחור.
הבחירה לא תמיד קלה ולכן אנחנו מציעים לכם לבדוק, להשוות ולראות איפה מחכה לכם הפוליסה הכי טובה שיש, כי למה לשלם יותר על הביטוח? 

איזה טעויות ועד הבית עושה כמעט תמיד?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית