עלויות של תיקון נזילות בצנרת משותפת

בחיי היומיום כמעט אף אחד לא עוצר לחשוב על צנרת המים המשותפת בבניין שבו הוא גר. עם זאת, בשנייה שמתחילות תקלות במערכות האלה כולנו מיד תוהים: מי אחראי? מי צריך לשלם על תיקון התקלה? ומה הן העלויות של תיקון נזילות בצנרת משותפת? זה ברור שאם מדובר על תקלה מינורית, כמו על נזילת מים צנרת משותפת שלא קורת בבת אחת אלא היא בסך הכול סוג של טפטוף, העניין אינו דרמטי.

מצד שני, מה עושים אם מדובר על צינור ראשי שהתפוצץ והציף את הבניין כולו? או אולי על סתימה נוראית בביוב שהובילה לכך שהוא יעלה על גדותיו? בכל המצבים האלה יש דבר אחר נכון לעשות: לפנות אל חברת הביטוח, ומהר.

עלויות של תיקון נזילות בצנרת משותפת

עלויות של תיקון נזילות בצנרת משותפת

זה לא משנה אם מדובר על סתימה במערכת הביוב, צינור ראשי שהתפוצץ או שמדובר על נזילת מים צנרת משותפת. מה שבטוח זה שחברת הביטוח תעזור. לרוב חברות ביטוח רוצות, לפני הכול, לשלוח שמאי מטעמן שמטרתו היא להעריך את הנזק. עד כמה זה הולך להיות יקר? והאם נגרם גם נזק לדירות או רק לאזורים המשותפים? בהמשך, חברת הביטוח הרבה פעמים תוכל להזמין את אנשי המקצוע שלה לתקן את התקלה, וכמובן שהיא זו שתישא בעלויות.

לכן, אם אתם חיים בבניין משותף ולא לגמרי ברור לכם האם יש לכם, או לא, ביטוח נזילת מים צנרת משותפת, אל תדחו את הדברים. פנו אל ועד הבית, העירו לו על העניין ובקשו לברר האם יש לכם ביטוח כזה. אומנם זה נכון שכמו שקורה לגבי כל ביטוח אחר – עדיף לא להגיע למצב שצריך להפעיל אותו, אך אתם לא רוצים להזדקק לביטוח ולגלות שהוא לא קיים עבורכם.

חברות הביטוח הכי מומלצות שיש

חשוב לבדוק לאיזו חברת ביטוח אתם פונים כדי לעשות פוליסת ביטוח עבור נזילת מים צנרת משותפת. לכל חברת ביטוח יש לא רק מחירים אחרים, אלא גם משהו קצת שונה לתת לכם. לכל חברה יש אנשי מקצוע אחרים ויש חברות שידועות בתור חברות מקצועיות וטובות יותר מאחרות. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות את כל הבירורים הנדרשים וכך להבטיח שתפנו אל הטובים ביותר, למה לבחור בצורה שרירותית חברת ביטוח כזו או אחרת? השקיעו ושלמו עוד היום על פוליסת ביטוח לבניין המשותף שבו אתם גרים, כי יש לכך חשיבות עליונה.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית