ביטוח ועד בית

ביטוח ועד ביתאתם חושבים שבבית הלבן יש ביטוח ועד בית? אם בבית הלבן היו מתגוררות לפחות 2 משפחות, אז סביר להניח שאכן היה שם ועד בית. ואם יש ועד בית, אז כמובן שצריך גם ביטוח. וככל הנראה שיו"ר הוועד היה כמובן טראמפ. אבל כידוע הבית הלבן זה בסך הכל כינוי למשכן הנשיא הרשמי של ארצות הברית ולא באמת בית מגורים. אבל בנוגע לנו,  פשוטי העם שמתגוררים בבתים משותפים, יש כמובן ועד ולכן גם ביטוח ועד בית. ואם אין לכם ביטוח, כדאי מאוד שתעשו בהקדם כי אתם חשופים לתביעות במאות ואף מיליוני שקלים. חלילה וחס כמובן, חמסה חמסה.

ועכשיו ברצינות. בכל בניין משותף יש חללים משותפים כמו הלובי, החניון, חדר המדרגות והמעלית, הגג ועוד. בנוסף יש את כל האינסטלציה והצנרת המשותפת ותשתיות נוספות. וכדי לתחזק ולתפעל אותם צריך ספקים – חברה לתחזוקת מעליות, לברת גינון, חברת ניקיון וכו'. וכל זה עולה כסף. שלא לדבר על הצורך לתקן מעת לעת מרזב שנסתם בחורף או ביוב שעולה על גדותיו. ומכאן הדרך להקמת ועד בית קצרה ובעיקר ברורה, והצורך בביטוח ועד בית ברור שבעתיים.

ועכשיו נתקדם הלאה. למקרים המעניינים באמת. למשל, הגג דלף וגרם נזק לדייר בקומה העליונה. הוא יכול לתבוע את הועד בגין רשלנות בתחזוקה. או הדייר מקומה 3 שהחליק במדרגות ותובע את הועד על רשלנות בתחזוקת המעקה. ואולי זה הגנן שהועד הוא המעסיק שלו והוא ניחתך ונפצע בעת גיזום הגדר החיה בחזית הבניין ותובע אתכם על אובדן כושר עבודה? בקיצור, הבנתם את הרעיון. ביטוח ועד בית זה לא רשות אלא חובה בכל בית משותף.

ביטוח ועד בית – כמה זה עולה?

רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון ועושים ביטוח ועד בית, חשוב לספור עד 3 ולהמתין דקה. כי בכל ביטוח או בכל פוליסה יש אותיות קטנות. ומומלץ מאוד לשים לב לא רק כמה משלמים אלא על מה ולמה. לעיתים יש דברים שניתן לוותר על הכיסוי שלהם ולהוזיל עלויות ויש דברים שאולי כדאי להוסיף ולשלם טיפה יותר כדי להיות מכוסים כנדרש ביום פקודה.

ההמלצה שלנו זה לעשות בדיקה ותחקיר. כומר שופינג. בדיוק כמו כשקונים בסופר, רק שפה הבחירה במוצר הנכון יכולה לחסוך לכם המון כסף או לחופי לגרום לכם נזק של הרבה כסף. דרך טובה להתחיל זה לבקש הצעות ממספר חברות או סוכנויות ביטוח. כך תוכלו לערוך השוואה אחד לאחד. תוכלו לשאול את השאלות הנכונות ולקבל את התשובות הנכונות. ככל שתבינו יותר כך יקל עליכם לעשות בחירה מושכלת ונכונה יותר. שוב, אל תסתכלו רק על תג המחיר אלא על מה כוללת הפוליסה.

הקרב על הועד – גרסת המציאות

את הסרט המפורסם עם הגששים כולם זוכרים. בפועל, הועד של הבית המשותף זה משהו די אפור וטרחני. בעיקר כפוי טובה.  תמיד יש שכן מעצבן שלא רוצה לשלם, שכן אחר שחושב שכולם דופקים אותו ושכנה שתמיד יש לה עצות והצעות אבל בתנאי שמישהו אחר יבצע אותם. והועד כמעט תמיד חוטף מימין ומשמאל כאילו האו פועל למען עצמו ולא למען כלל דיירי הבית המשותף. ואף ע פי כן, חשוב שיהיה ועד וחשוב יותר ביטוח ועד בית. כי זה בשורה התחתונה המפתח לכך שבעת הצורך, תהיו מכוסים כנדרש ולא תמצוא את עצמכם עומדים בפני תביעות או דרישות תשלום של מאות, אלפי, ומאות אלפי שקלים. אל תגידו לנו זה לא יקרה, הביאו את היום.

פנו אלינו כדי לוודא שיש לכם כיסוי כנדרש לבית המשותף ולוועד שלו.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית