ביטוח מקיף למבנה המשותף שלכם – למה זה חשוב?

ביטוח מבנה משותף

אתם חיים במבנה משותף עם עוד הרבה מאוד שכנים? אם כך, ברור שתעשו כל מה שאתם יכולים כדי לחיות בשלווה ובשלום. אתם בוודאי רוצים לתחזק את המבנה שלכם על הצד הטוב ביותר, אך מצד שני, לא תמיד הכול תלוי בנו. מה קורה אם מישהו שלא גר בבניין נכנס, עובר בו תאונה ורוצה לתבוע אתכם? ומה קורה אם פתאום יש הצפה שגורמת לנזק נוראי במעליות של הבניין? האם יש משהו שניתן לעשות בנידון? חשוב שתבינו שתיקון של נזקים מהסוג הזה עלול להיות מאוד יקר ולכן נשאלת השאלה: האם יש משהו שבכל זאת אפשר יהיה לעשות? האמת היא, שכן. כל שעליכם לעשות הוא ביטוח מבנה משותף, כי עם ביטוח כזה אתם, וגם השכנים האחרים, תוכלו פשוט לישון בשקט.

 

מתי ניתן יהיה לפנות אל חברת הביטוח לקבלת פיצוי וכיסוי?

זה מאוד תלוי בשאלה על איזו פוליסה אתם חותמים כאשר אתם עושים ביטוח מבנה משותף. האם מדובר על הביטוח הכי בסיסי שניתן לעשות? או שאולי תרצו לחתום על ביטוח קצת יותר נרחב? למשל, האם אתם רוצים שבמסגרת אותו ביטוח מבנה משותף גם העובדים הקבועים של הבניין יכללו? מה עושים אם הגנן מגיע, עובר תאונה בגינה ומחליט לתבוע את דיירי הבניין? הוא מצדו צודק, כי מגיע לו פיצוי בגין הנזק שנגרם לו, אך האם אתם בעצמכם צריכים לממן את הפיצויים שלו? זה עלול להיות יקר מידי ולכן ברור מדוע תרצו למצוא פתרון אחר. יחד עם זאת, מציאת פתרון אחר זה לא כל כך פשוט אם לא עושים מבעוד מועד ביטוח מבנה משותף כמה שיותר מקיף. לכן חשוב לבדוק על איזו פוליסה אתם חותמים, מה כלול בה ואיזה נזקים היא יכולה לכסות. האם היא מכסה רק נזקי גז ואש? או שאולי גם הצפות ורעידות אדמה נכללות בפוליסה? שימו לב לכל הפרטים, הגדולים והקטנים, כי כך תדעו מתי באמת סביר לפנות אל חברת הביטוח כדי לקבל ממנה מענה.

 

ביטוח מבנה משותף

חברת ביטוח שגובה מחירים סבירים – יש כזה דבר!

תוהים כמה עולה ביטוח מבנה משותף? חוששים שזה הולך להיות יקר מידי ואתם לא ממש יודעים איך להתמודד עם ההוצאה הכלכלית הזאת? כדאי שתדעו: זה לא תמיד כך. יש היום תחרות מאוד גדולה בין חברות הביטוח שיכולות לתת לכם מענה ולמכור לכם פוליסות שונות, כך שהתחרות הזאת מובילה לירידה במחירים. מבחינתכם זה נפלא, כי כל מה שזה דורש מכם זה לעשות השוואת מחירים. דברו עם כמה נציגים של מספר חברות ביטוח, בקשו הצעת מחיר שתתאים למבנה המשותף שבו אתם גרים וכך תדעו שאתם עושים את הבחירה הנכונה עבורכם ולא משלמים מחיר גבוה מידי.

כדי ללמוד עוד על ביטוח מבנה, לחצו עלה הלינק.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית