שאלות נפוצות על ביטוח מבנה משותף

שאלות נפוצות על ביטוח מבנה משותף בשנים האחרונות כולנו שומעים על עוד ועוד אנשים שעושים ביטוח מבנה משותף. האמת היא, שמדובר על אחד מהביטוחים הכי חשובים שנוכל לעשות בחיינו, והגיע הזמן שכולנו נבין זאת. העניין הוא שאם השקענו את כל ההון שהיה לנו ברכישת הדירה, זה לא באמת הגיוני שנשאיר אותה בלי כיסוי ובלי ביטוח. יחד עם זאת, האם הביטוח שתעשו לדירה עצמה תמיד יספיק? התשובה היא לא, וזאת הנקודה החשובה. העניין הוא שהדירה שלכם נמצאת במבנה משותף, ולכן גם המבנה ישפיע על הערך שלה. משמעות הדברים היא שאם המבנה יקרוס, יישרף או יתמוטט בגלל רעידת אדמה או בגלל כל סיבה אחרת, הדירה שלכם תאבד את הערך שלה. לכן, אם כבר עשיתם הכול כדי לקנות דירה, כמובן שכדאי יהיה לעשות גם ביטוח מבנה משותף.

 

ביטוח שמכסה מקרים שונים ומגוונים

 

אם ננסה להבין מה יכול להשפיע על הערך של הדירה במבנה המשותף, אנחנו נראה שצריך לתחזק גם את המבנה עצמו ולא רק את הדירה. למשל, כשיש בעיות איטום בגג של המבנה המשותף, זה עלול להשפיע על ערך הדירה כולה. זה נכון גם לגבי המעליות ולמעשה, לגבי כל החללים והשטחים המשותפים. לכן כדאי לעשות ביטוח מבנה משותף שכולל בתוכו לא רק מצבים חריגים, אלא גם תחזוקה שוטפת. יש היום אפשרות לעשות ביטוח מבנה משותף שכולל גם פעולות מונעות שונות. לא אחת אנחנו רואים, למשל, שלעשות עבודות מונעות של איטום, זו דרך נפלאה שתוכל לשפר את מצב הבניין ולמנוע תקלות חמורות יותר בעתיד. לכן, ההיגיון אומר שאם אתם כבר עושים ביטוח מבנה משותף, תעשו את הביטוח המקיף ביותר שאפשר לעשות. ביטוחים מהסוג הזה אומנם עולים לא מעט כסף, אך ברגע האמת, הם הדבר היחיד שיבטיח שתוכלו לממן כל נזק.

ביטוח מבנה משותף

כמה כל שכן ישלם בסופו של דבר על הביטוח?

 

זה לא משנה אם מדובר על ביטוח מבנה משותף עבור מבנה שיש בו 4 שכנים או שמדובר על ביטוח מבנה משותף עבור מבנה עם עשרות שנים. מה שכן משמעותי, זה לראות שאתם מחלקים את התשלום בצורה שווה בין הדיירים. זה נכון שתמיד יהיו דיירים שיעדיפו לא לעשות ביטוח או לא לשלם, אך בפועל, זה אינטרס של כולם. כל מי שיש לו דירה במבנה המשותף רוצה לדאוג לכל החללים והשטחים. לכן, אם ניתן לעשות ביטוח מבנה משותף שכולל הכול ולא עולה יותר מידי, זה כדאי. אתם תראו שהתשלום יתחלק בין כל בעלי הדירות במבנה ולכן בסופו של דבר המחיר יהיה נוח. אם תשאלו אנשים שלא עשו ביטוח כזה ונזקקו לו בגלל מצב חירום כזה או אחר, אתם תראו מה הם יגידו לכם: שהם מצטערים. הם מצטערים על כך שלא היה להם את הביטוח בזמן, אז איפה כאן הדילמה שלכם?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית