בניין משותף – איך ביטוח מבנה מגן עליכם

בניין משותף – איך ביטוח מבנה מגן עליכם

בבניין משותף יש לא מעט בעיות אשר מהוות איום על הבניין ועל הבטיחות של דיירי הבניין המשותף. ביטוח חבויות עבור ועד הבית כוללים בניהם ביטוח צד ג' וביטוח חבות מעבידים, אך לא יעניק לכם את ההגנה המקסימלית נגד הוצאות כספיות גדולות לנזקים ברכוש המשותף בבניין. דיירי הבניין המשותף לרוב ידאגו לבטח את הדירה שלהם מבלי לכסות את הרכוש המשותף בבניין כמו חדר מדרגות, חדרי ביטחון, מעליות, גנרטורים, ביוב, גג הבניין, ועוד…

נזקים כתוצאה מהשחתה, נזקי אש, נזקי מזג אוויר או אסונות טבע יכולים להציב את הדיירים בהוצאה כספית משמעותית כדי לשקם את ההריסות בבניין המשותף ולהשיב את המחייה התקינה. ביטוח מבנה בבניין משותף יספק לכם הגנה מלאה כנגד כל הנזקים הללו ובעצם יקנה לדיירי הבניין המשותף ראש שקט וידיעה כי יש להם פוליסת ביטוח מבנה אשר מכסה אותם מכל אסון שלא יהיה.

ביטוח ועד בית. זו הפוליסה שעושה את השינוי

רכישת פוליסה חדשה וטיפול במקרים בהם צריך להפעיל אותה כמו נזק לרכוש המשותף מתבצע לרוב אל מול חברת הביטוח על ידי המבוטחים עצמם. טיפול בפוליסה מסוג זה מחייב ניסיון וידע נרחב בתחום. ידע שאינו נמצא לצערנו אצל הרבה מסוכני הביטוח שמתעסקים בתחום זה ולכן מומלץ מאוד שאתם, כמבוטחים תעשו את הבחירה הנכונה עבורכם.

במקרים של הרס, או נזק גדול אשר עלול לגרום להשבתת מעלית או פיצוץ צינור מים אשר גרם להצפה של קומה שלמה, אירועים מסוג זה משפיעים לרעה על ההתנהלות התקינה של הדיירים בבניין. אסון מסוג זה מחייב מענה וטיפול זריז ומקצועי כדי שהבניין יוכל לחזור למסלול התנהלות תקין כמה שיותר מהר.

הגנה מקסימלית לבית שלכם. ביטחון מושלם לבניין

בהנחה שועד הבית לא רכש ביטוח מבנה לבניין משותף, אם חס וחלילה קורה מקרה של נזק יצטרכו כל דיירי הבניין המשותף לשאת בעלויות לא קטנות על מנת לכסות את הנזקים. אמנם סכום העלות יתחלק בין כלל בעלי הדירות בבניין אך אין זה אומר שמדובר בסכום שכל בעלי הדירות יוכלו לעמוד בו.

חשוב לציין כי קיימים ועדי בתים אשר רוכשים הרחבות עבור הביטוח למבנה נגד הרס מרעידת אדמה. כיסוי נזקים נגד רעידת אדמה לרכוש המשותף בלבד גם מייקר משמעותית את פרמיית הביטוח וגם לא נותן הגנה מלאה אותה צריכים בעלי הדירות. במקרים מסוג זה, יש לערוך בדיקה מקיפה בביטוחי הדירות של כל בעלי הדירות והדיירים בבניין המשותף. חשוב לשים לב שישנו פיצוי מתאים לצורך הקמת הבניין חזרה למצב תקין מכל חברות הביטוח אשר מבטחות את הנכסים והדיירים בבית המשותף.

בסיכומו של עניין, יש לבדוק בקפידה מול גורמים מוסמכים ואמינים כמו האגודה לתרבות הדיור, על מנת להבטיח כי יש בידכם פוליסה אשר מתאימה לצרכים האישיים שלכם ועונה עליהם.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית