האם כדאי לפנות אל חברות ניקיון ואחזקה?

עשיתם ישיבת וועד במטרה להחליט כיצד אתם רוצים לתחזק את המבנה שבו אתם גרים? לא ברור לכם האם כדאי לחפש מנקה פרטי שיגיע לנקות את חדר המדרגות או שאולי עדיף לעבור מול חברת ניקיון ואחזקה? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר להבין את הדילמה שלכם. מה שכן, אם גם אתם גרים בבניין שיש בו לא מעט קומות, כדאי שתדעו: האפשרות של חברות ניקיון ואחזקה זו הבחירה הנכונה.

ראשית, עלול להיות שיהיה לכם מאוד קשה למצוא מישהו שיהיה מוכן לנקות את כל הבניין שלכם לבד. שנית, בדרך כלל, ככל שהבניין גדול יותר, כך דרושות יותר ידיים עובדות ואנחנו גם זקוקים ליותר שירותים. בנוסף, אם אתם יכולים לקחת תחת קורת גג אחת שירותי ניקיון וגם שירותי אחזקה, למה להתפשר על פחות מזה? הרעיון בסך הכול הוא לחיות בבניין מטופח שנעים בו, ולכן שווה לחשוב בחיוב על האפשרות של חברות ניקיון ואחזקה.

כך תבחרו חברות ניקיון ואחזקה טובות

הדילמה שלכם היא לא האם לעבוד מול חברת ניקיון ואחזקה אלא איך לבחור את החברה הנכונה עבורכם? אנחנו יכולים להבין את הקושי ואת ההתלבטות. האמת היא, שעם בנייתם של עוד ועוד גורדי שחקים בישראל, אנחנו רואים שגם הדרישה לעוד שירותי ניקיון הולכת וגדלה, כך שברור למה הרבה אנשי מקצוע פתחו חברות בתחום הזה.

חברות ניקיון ואחזקה

עם זאת, האם באמת נדמה לכם שכל חברת ניקיון תוכל להציע לכם שירות מספיק טוב שיוביל את הבניין שלכם להיות מבריק? התשובה היא כמובן לא. אם חשוב לכם לצאת מרוצים מהשירות ואם אתם לא רוצים לחפש חברת ניקיון חדשה תוך זמן קצר, כדאי שתבררו מראש כל מה שיכול להיות רלוונטי עבורכם. לדוגמה:

  • האם מדובר על חברה מקצועית שנותנת גם שירותי ניקיון וגם שירותי אחזקה?
  • האם זו חברה שיכולה לתת גם שירותי ניקיון חלונות בגובה?
  • האם החברה מבצעת גם עבודות גינון?
  • האם החברה מומלצת ומוכרת?

חשוב לבדוק את כל הפרטים האלה וגם לראות האם, במידת הצורך, תוכלו לקבל שירות מעכשיו-לעכשיו. לא אחת קורה שאנחנו זקוקים לשירותי אחזקה בדחיפות ולכן היום יש יותר ויותר חברות שמציעות זמינות 24/7.

כמה יעלה לכם התענוג?

חוששים שאם תפנו אל חברות ניקיון ואחזקה תגלו שהמחירים מופקעים? אתם טועים. כתוצאה מכך שיש היום הרבה מאוד חברות שעוסקות בתחום הזה, אנחנו רואים שיש תחרות שמובילה לירידה במחירים.

לכן, אם תוכלו לשלם על שירותי הניקיון מחיר נמוך יותר מהממוצע על ידי כך שתשוו מחירים, למה שלא תעשו זאת? כדאי לדעת שהרבה חברות מציעות גם את האפשרות לעשות מנוי לכמה חודשים או שנה, מה שמוזיל את השירות בעוד כמה אחוזים ולכן בהחלט כדאי לבדוק את העניין הזה לעומק.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית