הביטוח שכל בית משותף צריך

אתם גרים היום בבית משותף? עד היום הביטוחים היחידים שעשיתם היו לדירה הפרטית שלכם? אם כך, הגיע הזמן שתבינו: גם כל מה שקורה בשטחים המשותפים נמצא תחת האחריות שלכם. למשל, אם חלילה הלובי של הבית המשותף שלכם ייפגע בגלל פיצוץ בנצרת, שריפה או כל אסון אחר, מי לדעתכם יצטרך לשלם על השיפוץ? נכון מאוד: אתם, בעלי הדירות בבית המשותף. זה נכון לא רק לגבי הלובי, אלא גם לגבי חדר המדרגות, המעליות או למעשה כל שטח אחר משותף שאולי יש בבית המשותף שבו אתם גרים. לכן ביטוח בית משותף הינו בעל חשיבות אדירה. במילים אחרות, אם לא תעשו ביטוח כזה ואם יקרה אסון, לא בטוח שיהיה לכם איך לשקם את המבנה ואיך לעמוד בעלויות הגבוהות של השיפוץ.

הרחבות שכדאי לעשות לביטוח הבסיסי

סביר להניח שאם עשיתם ביטוח דירה או ביטוח נסיעות לחו"ל, הציעו לכם לעשות הרחבות כאלה ואחרות לביטוח הבסיסי. כדאי לדעת שזה קיים גם בכל מה שקשור לביטוח שתוכלו לעשות לבית המשותף שלכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות ביטוח כמה שיותר מקיף ולהוסיף לו אופציות שונות, מובן שזה כדאי. למשל, אם יש עובדים שמגיעים באופן קבוע לבצע עבודות שונות בבית המשותף שלכם, למה שלא תכניסו גם אותם לסעיפי הביטוח השונים? זה אומר שאם הגנן, המנקה או כל עובד אחר יעבור תאונה בשטח הבית המשותף שלכם, חברת הביטוח תשלם לו פיצויים ולא אתם מכספכם. זה נכון גם לגבי עוברי אורח, שכן ניתן לעשות היום ביטוח בית משותף שכולל גם פגיעות של צד ג'. רצוי מאוד לעשות את הביטוח הכי נרחב שיש לבית המשותף שלכם, כי כך תוכלו לישון בשקט.

קווים לדמותה של חברת ביטוח מומלצת

לעשות חיפוש באינטרנט ולהגיע אל מספר חברות ביטוח מומלצות זה לא עניין מורכב. כל אחד מאיתנו יכול לעשות זאת בקלות. עם זאת, האם זה בהכרח יוביל אתכם לכתובת הכי טובה שיש? לא בטוח שזה אכן מה שיקרה. לכן, אם אתם חושבים לעשות היום ביטוח בית משותף, רצוי שתבדקו לאיזו חברת ביטוח אתם פונים. כדאי לברר כמה שיותר פרטים, כמו למשל: מה וותק של חברת הביטוח? האם החברה זמינה עבור הלקוחות שלה תמיד? והאם מדובר על חברת ביטוח שיכולה להציע ללקוחותיה פוליסות שונות ומגוונות? אם לכל הבירורים האלה תוסיפו גם השוואת מחירים מהירה, אין ספק שתצליחו לבחור בחברת ביטוח שבאמת שתתאים לכם.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית