ביטוח ועד בית- חשוב שתדעו

ביטוח ועד בית- חשוב שתדעו

כל מי שכבר יצא לו למלא את תפקיד וועד הבית יודע שההתמודדות אינה פשוטה. צריך, מצד אחד, לרצות את הדיירים ולייצג אותם אך מצד שני צריך גם לשמור על גבולות של תקציב ואף לדאוג שהבניין עצמו יהיה נעים ונוח למגורים. מעבר לכל אלה, מי שממלא את תפקיד ועד הבית חשוף לאינספור תביעות, שכן בכל מקרה שבו רוצים לתבוע את בעלי הדירות בבניין אפשר גם לתבוע אישית את מי שלמעשה ממלא את תפקיד וועד הבית. זה נשמע לכם מוכר? מישהו שאתם מכירים כבר נתבע בעת מילוי התפקיד הזה ואתם חוששים שזה יקרה גם לכם? אם כך, חשוב לדעת שהפתרון הטוב ביותר למצב הוא לעשות ביטוח ועד בית.

מהם היתרונות של הביטוח הזה?

כמו כל ביטוח אחר, גם כאשר מדברים על ביטוח ועד בית אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שלא משנה מה יקרה, תמיד יהיה לכם אל מי להתקשר. העניין הוא שאפילו אם משהו קורה בבניין שלכם ואתם כלל לא אשמים בכך בצורה ישירה, אתם בהחלט עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם תביעה גדולה. לעומת זאת, אם יהיה לכם ביטוח ועד בית תוכלו להיות בטוחים שיש מי שיכסה את התביעה ולא תצטרכו לממן את העניין הזה מהכיס שלכם.

כדאי לדעת שיש סוגים שונים של ביטוחי ועד בית ואינספור פוליסות שכל חברת ביטוח מציעה. זה אומר שכדאי יהיה לבדוק את הנושא ולראות באיזו חברה אתם בוחרים ומה בדיוק אתם מקבלים. זה נכון שיש חברות ביטוח נהדרות בישראל אך חלק מהן לא מספיק טובות וחלק לא לוקחות אחריות ברגע האמת. לכן, אם חשוב לכם כן לישון בשקט ולדעת שיש לכם אל מי להתקשר, שימו לב לאיזו חברת ביטוח אתם פונים ועל איזו פוליסה אתם משלמים.

חברות ביטוח מומלצות

לא חסרים סיפורים בישראל על אנשים שעשו ביטוחים שונים אך ברגע האמת לא קיבלו את הפיצוי שהגיע להם. זה נכון לא רק לגבי ביטוחי רכב או דירה, אלא גם לגבי ביטוח ועד בית. אומנם זה נכון שאיש מאתנו לא היה רוצה להפעיל את הביטוחים השונים שהוא עושה, אך מצד שני, חשוב לעשות ביטוח ולכן יש טעם לבדוק שאתם בוחרים חברה מומלצת. חברות מומלצות בתחום הזה יכולות להיות אמינות יותר וגם לתת שירות אדיב, אז למה שתתפשרו על משהו אחר?

לפעמים אפילו כדאי יהיה לשלם קצת יותר על פוליסת הביטוח שלכם אם זה מה שיבטיח שברגע האמת תקבלו מענה, שירות וגם כיסוי משמעותי. אל תדחו את הדברים ואל תשאירו את העניין ליד הגורל, כי למצוא על שולחנכם תביעה גדולה מאדם שנפגע בשטח הבניין שלכם זה משהו שעלול לעלות לכם הרבה יותר מידי.

 

ביטוח ועד בית- חשוב שתדעו

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית