הכול על ביטוח מבנה משותף

למרות שהיה לכם חלום נושן לגור בבית פרטי, בפועל קניתם לעצמכם דירה קטנה במבנה משותף? או שאולי תמיד רציתם לקנות חלל קטן שיתאים למשרדי העסק שלכם אך בסופו של דבר בחרתם לקנות סוג של דירה שיכולה להתאים גם לניהול העסק? אם כך, ברור מדוע אתם נהנים גם מכל החללים המשותפים שיש במקום. למעשה, אנחנו רואים שהיום גם בערים הגדולות והמרכזיות ביותר וגם בערים קטנות יותר, הנטייה היא לבנות לגובה בישראל.

משמעות הדברים היא שבבניין משותף אחד יש הרבה מאוד דיירים, מה שמאפשר להם ליהנות משטחים ציבוריים מאוד נוחים. השטחים הציבוריים לפעמים כוללים רק מעליות ולובי, אך לעיתים הם כוללים רחבה, חניה, חדר כושר ולפעמים אפילו בריכה. לכן ברור מדוע גם את כל השטחים האלה צריך לבטח, ממש כפי שבוודאי עשיתם ביטוח פרטי לנכס שקניתם. במילים אחרות: זה בדיוק אותו ביטוח מבנה משותף שלא כדאי לוותר עליו, כי למעשה, ביטוח מבנה משותף מתייחס לכל השטחים שמוגדרים כרכוש של הכלל.

כל הסעיפים שחייבים לשים לב אליהם כשחותמים על פוליסת הביטוח

אתם חושבים על ביטוח מבנה משותף? העניין עלה באסיפת הדיירים האחרונה שיצא לכם לקחת בה חלק? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים איך נכון יהיה לעשות את זה. האם כל ביטוח מבנה משותף יוכל להתאים? והאם כל ביטוח כזה כולל את כל המצבים שיכולים לקרות? האם תמיד, עם פוליסת ביטוח כזה, תוכלו לפנות אל חברת הביטוח שלכם ולקבל ממנה כיסוי? התשובה היא כמובן לא.

לכן, אם אתם חושבים ברצינות לעשות ביטוח מבנה משותף ולחלוק את העניין עם כל הדיירים, חשוב לבדוק מה כוללים הסעיפים של הפוליסה. עד כמה הביטוח הזה נרחב? והאם הוא כולל רק מצבים קיצוניים כמו רעידת אדמה או שהוא כולל גם מצבים פשוטים יותר? אל תשכחו שהתאונות השונות שעלולות להתרחש במבנה המשותף שלכם מגוון ביותר ולכן, אם תוכלו לעשות ביטוח מקיף שכולל הכול, זה כדאי.

הכול על ביטוח מבנה משותף

ומה לגבי תאונות אישיות לצד שלישי או לעובדים קבועים?

יש עובדים קבועים שמגיעים לבצע עבודות שונות במבנה המשותף שלכם, כמו הגנן או המנקים? אתם רוצים להבטיח שגם אם יקרה משהו לאותו עובד, הביטוח יוכל לכסות את הנזק? או שאולי מטריד אתכם שהשליח של הפיצה עלול למעוד בלובי, לשבור את הרגל ולהחליט שהוא תובע אתכם? אם כך, כאשר אתם רוצים לעשות ביטוח מבנה משותף, כדאי שתבדקו האם הוא כולל גם את המצבים האלה.

יש היום הרבה מאוד חברות ביטוח שכן מכניסות לפוליסות שהן מציעות גם מצבים שכוללים תאונות של צד שלישי. זה אומר שאותן חברות ביטוח נותנות כיסוי גם במצבים שבהם צד שלישי, כלומר אדם שלא גר בבניין, עובר בשטח המבנה המשותף תאונה כזו או אחרת. יש לכך חשיבות אדירה ולכן, אם אתם כבר עושים ביטוח למבנה המשותף שלכם, רצוי להכניס גם סעיפים מהסוג הזה לפוליסה שעליה תחתמו.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית