התמודדות עם דליפת צנרת ביוב ראשי

יש הרבה מערכות שונות שהפכו את חיינו להרבה יותר נוחים לעומת מה שהיה נהוג לפני מאות שנים, ואין ספק שמערכת הביוב היא אחת מהן. לכן ברור כאשר יש דליפת צנרת ביוב ראשי מתעוררת השאלה מיד: מה ניתן לעשות בנידון? איך יכול להיות שיש דליפה? מי אחראי לעניין הזה וכמה יעלה לנו לתקן את התקלה? יש הבדל כמובן בהתמודדות עם דליפת צנרת ביוב ראשי בבית פרטי ובין התמודדות עם תקלה כזאת בבניין משותף.

בעוד שבבית פרטי אותו אדם שהוא בעל הבית יצטרך להתמודד לבד עם העניין, הרי שבבית משותף זה לא המצב. חשוב שתבינו, כל השטחים הציבוריים בבניין המשותף וכל מערכות הבניין הן של כולכם ביחד. לכן יהיה צורך לאגד את הדיירים כולם ולראות כיצד צולחים את האתגר הלא נעים הזה, ולביטוח יש דרך לעזור לכם.

התמודדות עם דליפת צנרת ביוב ראשי

הביטוח שכולל כל מצב

אם עשיתם בזמנו ביטוח לבניין המשותף שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות עכשיו זה רק לברר האם הוא כולל גם מצב של דליפת צנרת ביוב ראשי. חשוב להבין שלא כל הביטוחים כוללים גם מצבים כאלה ולכן יש צורך לברר כל סוגיה לגופה. כלומר, האם הביטוח הספציפי שעליו אתם חתמתם בזמנו כן כולל גם תקלות ודליפה של מערכת הביוב? האם, לדוגמה, במידה ויהיה עליכם להזמין ביובית למקום, תוכלו לקבל על כך החזר?

והאם חברת הביטוח תדאג לעניין הזה או שאתם בעצמכם תצטרכו לעשות זאת ואז לקבל את החזר? חשוב לדעת שלכל חברת ביטוח יש נהלים קצת אחרים בכל מה שקשור לכיסויים ולגביית הכספים מהלקוח. לכן, רגע לפני שאתם מתקשרים להזמין אנשי מקצוע למקום כדי שיטפלו בתקלה כמה שיותר מהר, כדאי לברר מול חברת הביטוח מה באמת מגיע לכם.

עוד לא עשיתם ביטוח? עכשיו זה הרגע הנכון לכך

במידה ואתם שייכים לאותם אנשים בודדים שחיים בבניין משותף ועוד לא עשו ביטוח, הגיע הזמן שתעשו זאת. זה נכון שבחיי היומיום התחושה של רוב האנשים לגבי הביטוחים השונים היא שהם זורקים את הכסף, אך אתם לא רוצים להימצא במצב הפוך. כלומר, אתם לא רוצים לחזור הבית, לגלות שיש דליפת צנרת ביוב ראשי ושאין לכם ביטוח שיוכל לכסות נזק כזה.

העניין הוא שצריך בדרך כלל לא רק לטפל בבעיה, אלא צריך גם לממן את התיקון של כל התקלות שדליפה כזאת עלולה לגרום. לכן, אם אתם רוצים לדעת שתוכלו לישון בשקט ושתמיד תקבלו פיצוי מחברת הביטוח, כדאי שתעשו ביטוח כזה עוד היום. קחו בחשבון שאת הסכום שדורשת חברת הביטוח אתם מחלקים ביניכם בסופו של דבר, כך שכל שכן ישלם סכום סביר בכל חודש, אז למה לוותר על עניין כל כך מהותי וחשוב?

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית