כמה עולה ביטוח בניין משותף?

כמה עולה ביטוח בניין משותף?

לאחרונה יצא לכם לדבר עם מכרים רבים שחיים בבתים משותפים והבנתם מהם שכולם עשו ביטוח בניין משותף? אתם תוהים במה דברים אמורים ורוצים לדעת כמה עולה ביטוח בניין משותף? אם כך, חשוב שתבינו תחילה: מדובר על ביטוח חשוב מאוד שלא כדאי לכם לוותר עליו. זה נכון שתמיד ביטוחים עולים כסף ויש מקרים שבהם אנשים משלמים לא פעם על ביטוחים כפולים.

יחד עם זאת, חשוב להבין שלמצוא את עצמכם בלי ביטוח כזה, זה עלול להיות אסון. מה תעשו אם שליח ייכנס לבניין המשותף שלכם, יעמד ויחליט שהוא תובע אתכם כי בגלל תחזוקה לקויה בבניין קרתה לו התאונה? בהחלט ייתכן שהוא ינצח במשפט כזה ואתם תמצאו את עצמכם פותחים את כל קופות החיסכון שלכם רק כדי לממן לאותו שליח את הפיצויים שמגיעים לו. לכן, מעבר לכך שצריך להבין כמה עולה ביטוח בניין משותף, חשוב להבין מדוע הביטוח הזה משמעותי כל כך ולא כדאי לדחות אותו.

 

מה באמת יכלול הביטוח?

מעבר לכך שצריך לענות על השאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף, חשוב לעצור ולראות מה כולל הביטוח. כמובן שיש אפשרות לבחור בין פוליסה בסיסית יותר של ביטוח בניין משותף ובין פוליסה יותר נרחבת, אך האמת היא, שאם אתם כבר עושים ביטוח כזה, למה להתפשר על פחות מהטוב ביותר? ברוב המקרים אנחנו רואים שביטוח בניין משותף כולל נזקים שונים שעלולים להיגרם לרכוש בבית המשותף,

כמו למשל: נזקי טבע, פגיעות בזדון, שריפה, התפוצצות גז, פיצוץ שנגרם בצינור הצנרת של הבניין, נזקי מים במעלית ועוד. יחד עם זאת, כמובן שיש גם אפשרות לשלב תוספות שונות כמו ביטוח אחריות כלפי צד ג' בבניין ואף ביטוח חבות מעבידים. אין ויכוח על כך שככל שהביטוח שאתם עושים לבניין יהיה מקיף יותר, כך הוא גם יעלה יותר כסף, אך בפועל זה כדאי. אל תשכחו שאתם לא צריכים לשלם לבד את עלויות הביטוח, כי הרי מדובר על ביטוח שמשותף לכל בעלי הדירות בבניין וזה אומר שבסופו של דבר כל אחד ישלם סכום סביר לחלוטין.

כמה עולה ביטוח בניין משותף

איך כדאי יהיה לבחור חברת ביטוח?

אתם תוהים כמה עולה ביטוח בניין משותף? רוצים להיות בטוחים שברגע האמת יענו לכם לטלפון וגם יעבירו לכם כמה שיותר מהר את הכסף שאתם צריכים לתיקון הנזקים? אם כך, אתם חייבים לעצור ולבחון לעומק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים.
האם החברה מקצועית? אמינה? האם היא זמינה עבור הלקוחות שלה בכל עת? מה אומרות חוות הדעת אודות חברת הביטוח? כל השאלות האלה חשובות לא פחות מהשאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף ולכן כדאי להשקיע מחשבה בנושא. אומנם זה נכון שאיש לא רוצה להפעיל ביטוחים כאלה, אבל אם אתם כבר עושים ביטוח, רצוי לבחור את החברה הכי מוצלחת שיש היום בארץ.

 

כתבות נוספות בנושא ביטוח בניין משותף :

ביטוח בניין – חייב להיות בטוח

בניין משותף – איך ביטוח מבנה מגן עליכם

למה כדאי לעשות ביטוח בניין משותף?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית