למה ביטוח מבנה הוא כל כך חשוב?

למה ביטוח מבנה הוא כל כך חשוב?

על מנת שתצליחו לקנות את הדירה שבה אתם חיים נאלצתם לפנות אל הבנק ולבקש ממנו משכנתא? אתם לא היחידים. בישראל רוב האנשים בסופו של דבר יצטרכו לקחת משכנתא בגובה כזה או אחר עבור דירה שהם מעוניינים לרכוש, וזה נכון אפילו כאשר ההורים עוזרים. במעמד שבו חותמים על המשכנתא, הבנק מבקש מהלקוחות לעשות ביטוח: ביטוח משכנתא, ביטוח דירה ביטוח חיים…וכולנו יודעים שכל הביטוחים האלה עולים לא מעט כסף.

עם זאת, מעבר לעובדה שהבנק רוצה כמובן להיות בטוח שהוא בכל מקרה יקבל את ההחזרים שמגיעים לו גם אם הלקוח ילך לעולמו בטרם עת וגם אם יקרה משהו לדירה, יש משמעות לביטוח הזה. הביטוח שתוכלו לעשות לדירה שאתם קונים משמעותי גם עבורכם, כי זה לא באמת הגיוני להמשיך ולשלם משכנתא על דירה שנשרפה או נהרסה ברעידת אדמה. עד כאן הכול טוב ויפה, אבל מה לגבי המבנה שבו נמצאת הדירה שלכם? אם לא יהיה לכם ולשכנים ביטוח מבנה משותף, לא יהיה לכם שום סיכוי לממן את תיקון הנזקים שעלולים להתרחש במקום. לכן, בבואנו לענות על השאלה למה ביטוח מבנה התשובה ברורה: כי זה ביטוח חשוב מאין כמוהו.

ביטוח לכל החלקים המשותפים במבנה

זה לא משנה אם הדירה שקניתם לעצמכם נמצאת בבניין שיש בו שש קומות או שמדובר על אחד מאותם גורדי שחקים שרואים היום בכל פינה בישראל. מה שבטוח זה שרק עם ביטוח מבנה תוכלו לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה יקרה, כי בכל מקרה תקבלו כיסוי ופיצוי כלכלי. אנשים לא תמיד עוצרים לתת על כך את הדעת, אבל האמת היא, שבכל מבנה משותף יש גם לא מעט שטחים משותפים. לדוגמה, יש מעליות, לובי, חצר, מחסנים, חניה ולעיתים יש גם גינה, חדר כושר או אפילו בריכה.

נזק שייגרם לכל אחד מהשטחים האלה עלול לעלות הרבה מאוד כסף בעת התיקון, ולכן, אם אתם עדיין תוהים למה ביטוח מבנה, הינה לכם התשובה. רק עם ביטוח כזה תוכלו לממן את תיקון הנזקים ואת השיפוצים הנדרשים, מה שמסביר מדוע חשוב כל כך לעשות ביטוחים כאלה.

למה ביטוח מבנה הוא כל כך חשוב?

בחירת חברת הביטוח שלכם – אל תזלזלו בעניין הזה

אחרי שהבנו למה ביטוח מבנה, צריך להחליט לאיזו חברת ביטוח נרצה לפנות, וכמובן שהשמיים הם הגבול בתחום הזה. יש היום חברות ביטוח רבות שעובדות בכל רחבי הארץ ומציעות ביטוחים וכיסויים שונים ומשונים. לכן, לא רק שכדאי לכם לברר מה כולל הביטוח ואיזה סעיפים יש בו, אלא גם רצוי מאוד לבדוק מראש האם חברת הביטוח שבה אתם בוחרים זו חברה אמינה וטובה.

האם זו חברה שידועה כחברה שנותנת מענה ללקוח ולא מתחמקת ממנו בעת צרה? נסו לברר את כל הפרטים האלה, לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות חברת הביטוח שבה אתם בוחרים וכך תגדילו את הסיכוי לצאת מרוצים בעת צרה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית