למה כולם עושים היום ביטוח בית משותף?

בבתים משותפים כל אחד עושה ביטוח לדירה שלו, כי למעשה, לכל אחד יש דירה אך כולם משתמשים ביחד בכל החללים המשותפים. האם עצרתם פעם לחשוב מה עלול לקרות אם יגרם נזק כלשהו לאחד מהחללים המשותפים שלכם בבית? למשל, לחדר המדרגות, ללובי, למעליות או אולי לבריכה המשותפת? אנשים בדרך כלל לא חושבים על העניין הזה, אך ממש כפי שאסונות עלולים להתרחש בדירות עצמן, כך הם גם עלולים להתרחש בחללים המשותפים. במקרה כזה תמיד יתעוררו ויכוחים, כי איך באמת קובעים מי צריך לשאת בעלויות? ומה עושים אם לאחד מהשכנים פשוט אין כסף לשלם את החלק שלו בתיקון הנזק שנגרם כתוצאה משריפה, רעידת אדמה, שיטפון או בגלל כל סיבה אחרת? זו בדיוק הסיבה שבגללה היום כולם עושים ביטוח בית משותף, והאמת היא, שגם לכם כדאי לעשות ביטוח כזה. זה נכון בין אם אתם גרים בבית משותף מאוד גדול ויוקרתי אך זה נכון גם אם הבית המשותף שלכם יחסית קטן, אז למה אתם מחכים?

האם תמיד הביטוח מכסה?

כולנו מכירים את הסיפורים שבהם אנשים עשו ביטוח בית משותף או ביטוח דירה, פנו אל חברת הביטוח שלהם במטרה לקבל פיצוי או כיסוי כלכלי והתברר להם שבדיוק המקרה הספציפי שלהם כלל לא נכלל בפוליסה. משמעות הדברים היא שכאשר אתם עושים ביטוח בית משותף, חשוב מאוד שתעצרו ותראו על מה אתם משלמים. האם, למשל, הביטוח שאתם עומדים לעשות כולל גם מקרים כמו תאונות שעלולות להתרחש לאנשים שעוברים במקום? למשל, אם אורח מגיע אל אחד מהשכנים, מועד בלובי ושובר את הרגל, מי ישלם לו את הפיצוי? הוא הרי לא יוכל ללכת לעבודה לפחות כמה שבועות טובים והוא בהחלט יהיה רשאי להחליט שהוא תובע כדי לקבל פיצוי. במקרים כאלה לרוב הוא יתבע אתכם, הדיירים, או ישירות את וועד הבית, ולכן חשוב כל כך להבטיח שאותו ביטוח בית משותף שתעשו, יכלול גם תאונות לגורם שלישי.

חברת ביטוח טובה – איך מאתרים אחת כזו?

כמובן שלא חסרות היום בישראל חברות ביטוח שונות והיום לכל חברה יש פוליסה אחרת שהיא תוכל להציע לכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים, וכמובן שיש לכם אופציה כזאת, למה שלא תעשו זאת? בחירת חברת ביטוח חשובה לא פחות מאשר הצורך לבדוק עד כמה הפוליסה שעליה אתם חותמים נרחבת. הרעיון הוא לבחור את הטובים ביותר וגם לדעת שאם באמת תצטרכו להפעיל את הביטוח כי משהו קרה, תקבלו מענה חיובי. לכן אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לבדוק כאשר רוצים לעשות ביטוח בית משותף, הוא שאתם בוחרים חברה אמינה, מקצועית וכזאת שנותנת שירות אדיב לכל אחד ואחד מהלקוחות שלה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית