מהם הדברים שכדאי לדעת על שיפוץ בית משותף?

אתם חיים כבר לא מעט שנים באותו בית משותף? תוהים האם לא הגיע הזמן לשפץ את המבנה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם כנראה צודקים. אומנם זה נכון שכאשר מדברים על שיפוץ בית משותף מדברים על עניין לא פשוט שלרוב גורר גם ויכוחים בין השכנים, אך מצד שני, אם תצליחו להתמודד עם האתגר הזה, בהחלט יכול להיות שתיהנו משיפוץ ברמה גבוהה. אם אתם תוהים מדוע כדאי לעשות שיפוץ, הינה לפניכם מספר סיבות נפוצות:

  • החשש מנזק עתידי חמור לבניין או לדיירים
  • הרצון לשפר את איכות החיים בבניין
  • הרצון להעלות את ערך הנכס

לכן, אם מזה שנים רבות הבניין שלכם לא שופץ ואם יש כמה פעולות שניתן לעשות בנידון, למה לדחות את הדברים? זה נכון שאולי תצטרכו לקיים לא מעט ישיבות בנושא עם הדיירים האחרים בבניין, אך בהחלט כדאי לחשוב על כך בחיוב.

כחלק ביטוח בית משותף קבלו כמה שיותר הצעות מחיר

בבואנו לראות מדוע פעמים רבות יש ויכוחים בין השכנים ומדוע לא כולם מוכנים לעשות שיפוץ בית משותף, אנחנו רואים שכמעט תמיד העניין הוא כלכלי. כלומר, השכן מהקומה התחתונה בטוח שהוא לא צריך להשתתף במימון של שיפוץ הגג שיש בו רטיבות אשר ממנה סובל השכן בקומה העליונה. מצד שני, זה כמובן לא הגיוני לוותר על חלקו של אחד מהשכנים, ולכן הפתרון יכול להיות פשוט הוזלת השיפוצים.

מהם הדברים שכדאי לדעת על שיפוץ בית משותף?

על מנת שתוכלו לעשות זאת, כדאי שתפנו אל כמה חברות שונות שעוסקות בתחום הזה במקביל, תקבלו מהן הצעות מחיר וכך תוכלו לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם. האם אתם סבורים שאם תשלמו פי שניים על השיפוץ של הבית המשותף זה אומר שהתוצאה תהיה יותר טובה, יפה או מקצועית? התשובה היא כמובן לא ולכן יש טעם לעשות השוואת מחירים בעניין.

החליטו מראש על גבולות השיפוץ

ביטוח בית משותף בניגוד למצב שבו אנשים עושים שיפוצים בבית הפרטי וככל שהשיפוץ מתקדם הם מרחיבים אותו, הרי שכאשר מדברים על שיפוץ בית משותף זה לא כך. בפועל, אם כל אחד מהשכנים צריך לשלם את חלקו, צריך כמובן להתחשב בדעה של כל שכן וגם לעמוד בכל ההסכמות שהתקבלו מראש. לכן חשוב כל כך לעשות את הדברים בצורה מסודרת, לדעת איזו הוצאה אתם נכנסים וגם מה בדיוק יכלול השיפוץ.

זה ברור שככל שהשיפוץ יהיה מאסיבי ומקיף יותר כך העלות שלו גם תהיה יותר גבוהה, אך לא בכך מסתכמים הדברים. כלומר, אם מדובר על שיפוץ בית משותף רציני ביותר, עלול להיות שהדיירים גם יעלצו לעזוב את המקום לכל תקופת השיפוצים ויש לתכנן את הדברים מראש. כך או כך, מה שחשוב באמת הוא לפעול מתוך הסכמה עם כל השכנים, כי בסופו של דבר, הבניין הוא משותף לכולם.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית