מה זה ביטוח אחזקת מבנה?

אתם עוברים לגור היום בבית משותף? רוצים להבטיח שאפילו במקרים הכי קיצוניים שעלולים לקרות יהיה לכם איך לממן נזקים שונים? אם כך, עכשיו זה הזמן להתעמק בנושא של ביטוח אחזקת מבנה. אנשים לא תמיד מודעים לכך, אבל האמת היא, שלעשות ביטוח דירה זה לא תמיד מספיק. אומנם ביטוח הדירה הוא ביטוח שאתם יכולים להרחיב היום עם אינספור תוספות, אך מה לגבי המבנה עצמו?

רובנו, בישראל, גרים בסופו של דבר בבתי משותפים ומשמעות הדברים היא שגם המבנה עצמו נמצא תחת האחריות שלנו. זה נפלא שאולי יש לכם ביטוח דירה שיכסה מקרה כמו שריפה, אבל מה קורה אם במסגרת השריפה גם הבניין כולו קורס? מאיפה באמת יהיה לכם, וגם לשכנים, כסף לבנות את המבנה מחדש? אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם חסרי כל במצב נוראי כזה, ביטוח אחזקת מבנה הוא הפתרון.

מה משפיע על העלויות

בין אם אתם חושבים לעשות היום ביטוח אחזקת מבנה ובין אם אתם מתלבטים עם השכנים שלכם לבי ביטוח מבנה משותף, ברור שתרצו להבין מהם הגורמים שיכולים להשפיע על המחיר. למען האמת, יש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על העלות הסופית של ביטוח אחזקת מבנה, כמו למשל: איפה נמצא הבניין ומה השטח שלו? העניין שהרבה פעמים אנשים לא מבינים, זה שכאשר מדברים על ביטוח בית משותף או על ביטוח אחזקת מבנה, המיקום והגודל משפיעים בצורה משמעותית ביותר.

מה זה ביטוח אחזקת מבנה?

בנוסף, כמובן שגם השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים תשפיע על המחיר, כי לכל חברה יש זכות ואפשרות לגבות מכם מחירים אחרים. ההיגיון אומר שככל שתפנו אל חברה יותר מוכרת וידועה, כך המחיר שתשלמו יהיה יותר גבוה. מצד שני, אם זו חברה ששמה ידועה בכל הארץ, סביר גם להניח שהיא לא תתנער מכם אם יקרה משהו ואם באמת תעלצו להפעיל את פוליסת הביטוח שלכם.

מהם הפרמטרים שיעזרו לכם לבחור את חברת הביטוח שלכם?

מעבר לעובדה שבוודאי תרצו לדעת כמה עולה ביטוח אחזקת מבנה, חשוב גם להתייחס לעוד כמה פרטים. למשל, אם אתם שומעים וקוראים לא מעט חוות דעת שליליות אודות החברה שאליה אתם חושבים לפנות ואודות היחס שמקבל הלקוח ברגע האמת, מה פתאום שתרצו להיות לקוחות של אותה חברה? אין משהו נורא יותר מאשר לגלות שקרה נזק בלתי הפיך לדירה או לבניין שלכם, ולכן המינימום שתוכלו לצפות לו זה לקבל לפחות יחד טוב ולא התחמקות.

זה ברור שיש חברות ביטוח שהדבר היחיד שהן עושות זה לגרור את הלקוחות שלהן לאינספור דיונים בבתי המשפט, מתוך מטרה לייאש אותם, אך לא כל החברות נוהגות כך. לכן ההמלצות אודות חברות הביטוח הן עניין מהותי שכדאי להתעמק בו כשמחפשים חברת ביטוח טובה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית