מה זה ביטוח בית משותף ולמה הוא חשוב?

אתם גרים בבית משותף לא מאוד גדול ויש בו מספר קומות ושכנים? אם כך, ברור מדוע חשוב לכם שהשכנות תהיה טובה, כי מה פתאום שתתחילו להתווכח על כל דבר ועניין עם האנשים שאיתם אתם חולקים את השטחים המשותפים שלכם? מה שכן, חשוב להבין שהרבה פעמים הניסיון מוכיח: כאשר לא עושים מראש ביטוח המצב עלול להיות חמורה, כי תאונות עלולות להתרחש בכל יום.

למשל, אתם עלולים לחזור ערב אחד לבית המשותף שלכם ולראות שהוא עולה בלהבות. אומנם יכול להיות שהשריפה תפגע רק בלובי, כי כוחות כיבוי האש יצליחו לעצור אותה לפני כן, אך מה בכל זאת עושים עם החלק שניזוק? הרי כל בעלי הדירות בבית המשותף יצטרכו לממן את תיקון הנזק, והבעיה היא, שאולי לחלק לא יהיה את הסכום הדרוש.

לכן ביטוח בית משותף זה משהו שלא כדאי לוותר עליו, כי אם יהיה לכם ביטוח כזה תוכלו לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה יקרה, כי בכל מקרה תקומו על הרגליים אחרי תיקון הנזק.

ההרחבות השונות שאפשר להוסיף לביטוח בית משותף

אם אתם חושבים ברצינות על ביטוח בית משותף אתם בוודאי רוצים לדעת שעשיתם ביטוח טוב שלא ידרוש מכם לבדוק עוד פרטים. בעיקר, בוודאי הייתם רוצים לדעת שברגע האמת יש לכם לאן לפנות ובמי להיעזר, ולכן חשוב להבין האם אתם רוצים לעשות ביטוח בית משותף שיהיה כמה שיותר בסיסי או יותר נרחב. האמת היא, שאם אתם כבר עושים ביטוח כזה, רצוי להרחיב אותו לכל המצבים האפשריים.

מה זה ביטוח בית משותף ולמה הוא חשוב?

זה אומר שהביטוח לא יכול לכלול רק נזקים ממצבים קיצוניים כמו רעידת אדמה וכדומה, שכן בפועל, רצוי שהוא יתייחס גם למצבים אחרים כמו שיטפון, הצפה, שריפה, פיצוץ של בלון גז ועוד. כמו כן, רצוי לעשות ביטוח בית משותף שכולל גם תאונות לצד שלישי כי אם מישהו יכנס לבית המשותף שלכם ויעבור תאונה, הוא בהחלט עלול להחליט שהוא תובע אתכם ואת השכנים האחרים.

חברת ביטוח שעומדת לצד הלקוחות שלה

זה אומנם נשמע כמו עניין בנאלי וברור, כי אם אנחנו משלמים לחברת ביטוח כלשהי, ברור שהיא צריכה לתת לנו שירות וכיסוי כלכלי ברגע האמת. יחד עם זאת, כולנו מכירים את הסיפורים על חברות שמתנערות מהלקוחות ודווקא כשהלקוח צריך, חברת הביטוח לא עונה לו. לכן, אם אתם רוצים לעשות עוד היום ביטוח בית משותף, חשוב מאוד לברר לאיזו חברת ביטוח תרצו לפנות.

האם החברה וותיקה? והאם יש לגביה חוות דעת חיוביות ביותר או שלכל הלקוחות שלה היו חוויות לא טובות עם עובדי החברה? נסו לברר את הפרטים השונים מראש כי אם אתם כבר עושים ביטוח בית משותף, רצוי שזה יהיה דרך חברת ביטוח אמינה וטובה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית