ביטוח ועד בית, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלעדיו

בישיבת הדיירים האחרונה הוחלט להעביר אליכם את התפקיד? מעכשיו אתם עומדים להיות חלק מחברי ועד הבית בבניין המשותף שלכם? אם כך, אתם חייבים להבין שהתפקיד הזה מגיע עם לא מעט עניינים מורכבים. אומנם אתם עושים אותו בהתנדבות, אך זה לא אומר שאתם לא חשופים גם לכמה צרות לא נעימות. למשל, האם ידעתם שלא אחת מוגשות בישראל תביעות אישיות כנגד חברי ועד הבית? במצב כזה אתם אומנם התכוונתם לעשות משהו בטוב, כי התנדבתם לתפקיד החשוב הזה, אך בפועל, אתם חשופים ופגיעים. לכן חשוב שתעשו ביטוח ועד בית, כי עם ביטוח כזה הדברים ייראו אחרת לגמרי. עם ביטוח כזה אתם תראו שיש לכם אל מי לפנות, שכן בעזרת ביטוח כזה יהיה מי שיגן עליכם.

מתי ועד הבית חשוף לתביעות?

ועד הבית, ולא משנה כמה חברים הוא מונה, עלול להיות חשוף לתביעות שונות ומשונות בכל רגע נתון. זה אומר שאתם עלולים להיות חשופים, למשל, לתביעות כי עשיתם שיפוץ כלשהו בבניין שלמעשה פגע באחת מהדירות. אם אחד מהשכנים יטען, ובצדק, שהנוף מהדירה שלו נפגע בגלל השיפוץ שבוצע בבניין, הוא יוכל לתבוע את הוועד. הוועד היה אחראי לדברים ולכן הוועד צריך לשלם. מדובר על פיצוי כספי שעלול להיות מאוד גבוה, מה שיכביד עליכם כלכלית מאוד. במידה וכן יהיה לכם ביטוח ועד בית תוכלו להיות רגועים. תוכלו להפעיל את הביטוח שלכם וכך לישון בשקט ולדעת שיש מי שידאג לכם. כספי הפיצויים שמגיעים לאותו שכן לא ייצאו ישירות מחשבון הבנק שלכם, כך שתוכלו להתמודד עם המצב.

תאונות אישיות בתוך הבניין המשותף

בכל בניין משותף יש לא מעט אנשים שעוברים. זה יכול להיות האדם שמנקה את המדרגות, מי שמטפח את הגינה או אפילו שליח שמביא פיצה לאחד מהשכנים. הבעיה היא שכל אותם אנשים שנכנסים לבניין המשותף שלכם עלולים לעבור תאונות שונות ולהיפגע. אם, למשל, הרצפה תהיה רטובה, תהיה עליה קליפה של בננה או מדרגה שבורה, אתם תהיו האשמים. אם כל אחת מהאופציות האלה תוביל לתאונה כלשהי, האדם שנפגע יוכל לתבוע אתכם, חברי ועד הבית. לכן טבעי שתרצו להיות מוגנים גם במצב כזה. אומנם אתם ממלאים את תפקיד ועד הבית ואומנם תרצו לעשות זאת בצורה טובה, אך יש גבול לאחריות שלכם. אתם לא יכולים להיות אחראים לכל דבר שקורה בבניין ולהרגיש שאתם לא מוגנים. לכן יש חשיבות אדירה לביטוח כמו ביטוח ועד בית. למעשה, היום כמעט אין אדם שממלא את תפקיד ועד הבית ואין לו ביטוח כזה. בנוסף, הביטוח הזה הוא אינטרס משותף של כל בעלי הדירות בבניין. ברוב המקרים תפקיד ועד הבית הוא תפקיד זמני ומתחלף וכל אחד ימצא את עצמו מאייש אותו. לכן לכל הדיירים חשוב לעשות ביטוח ועד בית ומומלץ לא לדחות זאת אפילו בעוד יום אחד.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית