ביטוח מבנה משותף – הכי בטוח בבית.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

מי לא נתקל בחייו בחבר שמעד במדרגות הבניין? מנקה שנפל? שריפה. נזקי מים. פיצוצי ביוב הם רק חלק מהתרחישים שקורים בכל מבנה משותף

ביטוח מבנה פועל בתחום ביטוח לבתים משותפים היודע לתת פתרונות יעילים מהירים וחכמים גם בתחומי ביטוח המשיקים לצרכי ביטוח הבית המשותף ובהם סל ביטוחי מגוון של ביטוח דירה (מבנה ותכולה), ביטוח משכנתא (חיים ומבנה), ביטוחי חיים וביטוח נסיעות לחו"ל.

ביטוח ועד בית מבטיח שתוכלו ליהנות מביטוח דירה, משכנתא ונסיעות המותאם לצרכיכם. חשוב מאד לקרוא את האותיות הקטנות ובמידת הצורך להיות בקשר עם האגודה לתרבות הדיור בחדשנות כדי לספק מוצרים עדכניים העונים על הצרכים המתאימים.

ביטוח מבנה משותף

מפיצוץ ועד מעלית תקועה. ביטוח בית איתכם בכל שעה

ביטוח בית משותף, כשמו כן הוא ואם נכנסים לעובי הקורה ניתן להבחין במספר כיסויים העומדים בלב ביטוח הבית המשותף.. זה מתחיל מנזקי קטסטרופה כגון רעידת אדמה, נזקי מים, שריפות וממשיך בנזקים הנוגעים לציוד ההנדדסי כמו מעלית או מערכות הסקה כתוצאה מבלאי טבעי או כל סיבה אחרת. עלויות השבת המצב לקדמותו עלולות להיות גבוהות מאד וללא ביטוח הולם עלולים הדיירים למצוא את עצמם במצב בו אינם יכולים לשאת בעלויות.

מבנה משותף: לוקחים אחריות. חוסכים אי נעימות.

כדי למנוע מצבים בהם חלילה הסיכונים מתגשמים, חובה לקחת אחריות

כבעלי הדירות לכל נזק שקורה למבנה המשותף או לאורחים ולעוברים ושבים

כנציג ועד הבית, חשוב להיערך לסיכונים לנזקי רכוש וגוף בבנין המשותף, בהתאם למאפייני הבנין ולצרכי הדיירים תוך שהיא פועלת מול כל חברות הביטוח . הפעילות מול כל החברות נותנת לכם את הכיסוי המשתלם ביותר. יחס אישי וטיפול אישי בתביעות בדרך מסורה ויעילה ובסופו של יום – הוזלה משמעותית.

למעלה מהכל הדגש מבחינתו הוא אך ורק על הצרכים האמיתיים של ביטוח ועד הבית וביטוח המבנה

חשיבות ביטוח מבנה משותף

למרות שכולנו מבינים שצרות עלולות להופיע, ולעיתים אפילו בצרורות, לא תמיד אנחנו מבינים את החשיבות של התארגנות מראש או יצירת תרופה למכה. לכן כדאי שתדעו: בכל מה שקשור למבנה המשותף שלכם אין מקום לטעויות. האמת היא, שאנחנו מספרים לכם את זה מתוך הניסיון המר של אחד מהלקוחות שלנו שפשוט לא עשה ביטוח מבנה משותף בזמן. מדובר על לקוח שמתפקד למעשה כוועד הבית במבנה קטן בלב העיר תל אביב. הוא חשב לעשות ביטוח אך משום-מה דחה את העניין. אולי מתוך מחשבה ש"יהיה בסדר" ואולי כיוון שהוא עוד לא הצליח לשכנע את כל בעלי הדירות בבניין שכדאי לעשות ביטוח. תהה הסיבה אשר תהה, בסופו של דבר הוא הצטער מאוד על כך שלא היה לו ביטוח. יום אחד נכנס שליח של פיצה לקומה השלישית, עלה במדרגות בריצה ומעד על מדרגה שבורה. מעבר לכך שנגרם לו נזק משמעותי כי הוא שבר את הקרסול, אותו שליח גם החליט, ובצדק, לא לוותר. הוא החליט שהוא רוצה לתבוע, פנה לעורך דין מומחה ומוכר ותוך שבועיים הוגשה לוועד הבית תלונה עם דרישה משמעותית לפיצויים. קשה לתאר במילים את כעסם של כל בעלי הדירות בבניין כשהם הבינו שעליהם לשלם לאותו שליח, שכן בסופו של דבר, איש לא הרגיש שזו אשמה הישירה. יחד עם זאת, השטחים הציבוריים בבניין למעשה נמצאים תחת האחריות של כל בעלי הדירות בבניין ולכן ברור מדוע כולם נאלצו לחלוק בהוצאה הכלכלית הכבדה.

ביטוח במחשבה תחילה

אם אותו לקוח היה חושב על הדברים מראש, מתארגן ובאמת מצליח לשכנע את בעלי הדירות בבניין לעשות ביטוח בניין משותף, הכול היה נראה אחרת. אף אחד מכל בעלי הדירות לא היה צריך לוותר על החופשה השנתית שלו כי את החיסכון הוא שילם לשליח הפיצה. אומנם זה נכון שכל אחד היה משלם את חלקו החודשי עבור פוליסת הביטוח, אך מדובר על סכומים זניחים. כמובן שמיד עם פרוץ הפרשייה הזאת החליטו בעלי הדירות בבניין לעשות ביטוח מבנה משותף, אך זה כבר היה מאוחר מידי. לכן חשוב שתדעו: לא רק שכדאי לכם לעשות ביטוח כזה, אלא גם רצוי מאוד לעשות אותו כמה שיותר מהר. אין סיבה לדחות את הדברים וכדאי לבחור כבר עכשיו חברת ביטוח אמינה שתוכל לתת לכם שירות בעת הצורך. זה נכון: אף אחד לא באמת רוצה להשתמש בביטוח או להגיע למצב שבו הוא צריך לפנות אל חברת הביטוח, אך בפועל עדיף לדעת שיש לכם אל מי לפנות מאשר לדעת שאתם צריכים לממן את הפיצויים לאדם שנפגע לבד.
עוד על ביטוח בויקיפדיה – לינק

כמה באמת עולה ביטוח כזה?

בדיוק כפי שקורה לגבי ביטוחים אחרים בימינו, גם כאשר מדברים על ביטוח מבנה משותף ניתן לראות שיש מחירים שונים בשוק. חשוב שתדעו שישנם מספר גורמים שישפיעו בסופו של דבר על המחיר, כמו לדוגמא:

• עד כמה המבנה שאתם רוצים לעשות לו ביטוח גדול?
• האם אתם רוצים פוליסת ביטוח כמה שיותר מקיפה?
• לאיזו חברת ביטוח אתם פונים?
• האם תרצו לצרף גם מספר תוספות לביטוח?

מאוד מומלץ לעשות סקר שוק ולראות איפה הצעת המחיר שתקבלו תהיה כמה שיותר נוחה, אז למה אתם מחכים? ביטוח מבנה משותף הינו ביטוח שיכול להציל אתכם והאמת היא, שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלעדיו. לכן, אפילו אם זה יעלה לכם סכום כזה או אחר בחודש, אין ספק שזה מומלץ בחום, כי לא במקרה כולם עושים ביטוחים מהסוג הזה בימינו.

ביטוח מבנה משותף בתאמה אישית

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

מה צריך לדעת על ביטוח מבנה משותף? 

ביטוח מבנה משותף הינו ביטוח שחשוב מאוד לעשות, כי ברגע האמת, וכאשר מתרחשים נזקים של ממש בבניין, זה הביטוח היחיד שייתן לכם כיסוי. ביטוח מסוג כזה מכסה נזקים לכל המרחבים המשותפים והוא מונע צרות ברגע האמת. 

[/vc_column_text][vc_raw_js]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[/vc_raw_js][/vc_column][/vc_row]

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית