הגיע הזמן שתעשו גם אתם ביטוח בית משותף

החיים בבית משותף מציעים לא מעט דברים חיוביים. למשל, יש היום בתים משותפים שיש בהם אפילו חדרי כושר או בריכה. יש בדרך כלל גם מחסן, מקלט ומעלית אחת או שתיים. עם זאת, כל מי שחי בבית משותף גם מבין היטב: את כל השטחים המשותפים צריך לתחזק. בנוסף, ממש כפי שאסונות ותאונות עלולים לקרות בדירה הפרטית שלנו, זה עלול לקרות גם בבית המשותף. לכן נשאלת השאלה: מה עושים אם משהו כזה קורה? אם הצינור הראשי של הבית המשותף נהרס ומציף את כל המבנה? או אם קורה נזק כלשהו לבריכה בגלל פגעי מזג האוויר? האמת היא, שלא חסרים אסונות. הבעיה היא שאם לא יהיה לכם ביטוח בית משותף עלול להיות שלא תוכלו לגייס את הסכום הנדרש כדי לתקן את הנזק. לכן לא רק שכדאי לחשוב בחיוב על ביטוח כזה, אלא גם לא כדאי להשאיר זאת למחר.

היתרונות של ביטוח לבית המשותף

אומנם זה נכון שצריך לבדוק היטב איזה ביטוח בית משותף אתם עושים, אך בכל מקרה, חשוב להבין שיש לכך יתרונות. מעבר לעובדה שאם יקרה משהו תוכלו לפנות אל חברת הביטוח ולקבל כיסוי לנזק, תוכלו גם להיעזר בחברת הביטוח במקרים אחרים. למשל, האם ידעתם שהרבה פעמים ביטוח בית משותף כולל גם חבות כלפי צד ג'? זה אומר שאם מישהו שעובד בבניין שלכם יעבור תאונה כלשהי ויחליט לתבוע אתכם, לא אתם תצטרכו לממן את הפיצוי שלו. כל שיהיה עליכם לעשות במצב כזה הוא לפנות אל חברת הביטוח שלכם והיא כבר תהיה זו שתטפל בדברים. יתרון נוסף של ביטוח כזה הוא במצבים קיצוניים. למשל, מה קורה אם הבית המשותף כולו נשרף ונהרס? או אם הוא מתמוטט בגלל סיבות אחרות? לבנות את הבית בעצמכם זה עלול לעלות הרבה מאוד כסף. לכן, אפילו אם יהיה לכם כסף לבנות את הדירה הפרטית שלכם, זה לא יספיק כדי לשחזר את הבית כולו. לעומת זאת, עם ביטוח משותף כן תוכלו להיות בטוחים שתמיד יהיה לכם בית ושתמיד יהיה לכם איפה לגור.

זמינות, אמינות ויושר – התכונות של חברת הביטוח שלכם

חברות ביטוח לא חסרות בישראל, ועל כך כולנו יכולים להעיד. כבר בחיפוש ראשוני שתעשו אונליין תגלו שיש הרבה חברות ביטוח שביניהן תוכלו לבחור. עם זאת, האם בכל מקום תקבלו שירות טוב? האם בכל מקום האמינות גבוהה? והאם בכל חברת ביטוח הזמינות היא מקסימלית? העניין הוא הרי שאם קורה משהו תרצו לקבל מענה מידי. לכן חשוב שתבדקו בשבע עיניים לאיזו חברת ביטוח אתם עושים. חבל לעשות ביטוח בית משותף אצל חברה שלא באמת תעמוד לצידכם אם משהו יקרה. לכן רצוי שתעשו מספר בירורים עוד היום וכך תוכלו לבחור את החברה הנכונה ביותר לבית המשותף שלכם.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית