המשמעות האמיתית של ביטוח בניין משותף

לעבור לגור בבניין משותף זה הגורל של רבים מאיתנו. אומנם אנחנו חולמים על בית פרטי צמוד קרקע, אך המחירים בארץ מאוד גבוהים. לכן הפתרון של בניין משותף הוא פתרון שרבים אוהבים, ובהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם מתעניינים באופציה הזאת. מה שכן, יש כמה דברים שאתם צריכים להבין מבחינת האחריות שלכם כבעלי דירה בבניין כזה. ממש כפי שהשטח המשותף בבניין הוא גם שלכם וגם אתם יכולים ליהנות ממנו, כך הוא גם נמצא תחת האחריות שלכם. זו הסיבה שבגללה, ממש כפי שתעשו ביטוח לדירה שאתם קונים, אתם צריכים לדאוג שיהיה ביטוח בניין משותף לבניין שאליו אתם עוברים. ביטוח כזה לא במקרה הפך לנפוץ מאוד בשנים האחרונות בישראל. לכן, אם תוכלו לבדוק את הדברים עוד היום ולעשות את כל הבירורים הנדרשים, למה לחשוב פעמיים בעצם?

מה הביטוח הזה יכול לכסות בפועל?

אם יש לכם מחשבות שניות לגבי החשיבות של ביטוח בניין משותף, אפשר להבין אתכם. הרי כולנו משלמים כל כך הרבה כסף בחודש על ביטוחים שונים. עם זאת, במקרה של ביטוח בניין משותף אנחנו רואים שיש משמעות אדירה לפוליסת ביטוח שכזו. מעבר לעובדה שאם, חלילה, יקרה נזק כלשהו לבניין, חברת הביטוח תשלם על השיפוץ, הרי שהביטוח הזה כולל עוד כמה דברים. למשל, חבות כלפי צד ג. זה אומר שאם מישהו יעבור תאונה כלשהי בשטח של הבניין שלכם, נניח השליח של הפיצה, הוא יקבל פיצויים מהביטוח. לעומת זאת, במצב ההפוך שבו לא תשכילו לעשות ביטוח כזה, אתם תהיו בצרה צרורה. זה נשמע אבסורד, אבל בהחלט עלול להיות שכל אחד מהשכנים יצטרך לשבור את קופת החיסכון שלו כדי להצליח לשלם פיצויים לאותו שליח שמעד, נפל ושבר את הרגל. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בכל המצבים הנוראיים האלה, כדאי שתעשו ביטוח בניין משותף, והאמת היא, שכדאי לעשות אותו עוד היום.

חברת הביטוח הנכונה מבחינתכם – כך תבחרו אותה

בחיפוש מהיר שתעשו בגוגל תגלו את האמת: יש יותר מחברת ביטוח אחת שאצלה תוכלו לעשות ביטוח בניין משותף. זה נהדר, כי זה אומר שיש בחירה, תחרות ואפשרויות שונות. יחד עם זאת, ורגע לפני שאתם בוחרים ככה סתם את חברת הביטוח שלכם, רצוי לבדוק אודותיה כמה דברים. למשל, כמה לקוחות יש לה, מה המחירים אצלה ובעיקר – מה אומרות חוות הדעת אודות השירות שחברת הביטוח מציעה?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית