למה בכל בניין כדאי לעשות ביטוח מבנה משותף?

כולנו אומנם מבינים שתאונות הן חלק מהחיים ושאסונות עלולים להתרחש בכל יום, אך עמוק בפנים, אנחנו לא מאמינים שזה יקרה לנו. אנחנו לא באמת מאמינים שהמבנה שבו אנחנו גרים עלול לספוג נזקים כאלה ואחרים. אנחנו גם לא מאמינים שדווקא בשטח חדר המדרגות שלנו השליח של הפיצה עלול למעוד ולשבור את הרגל. עם זאת, כבר היו מקרים מעולם. מה שמשותף לכל מי שמצא את עצמו בסיטואציה כזאת ולא היה לו ביטוח, זה שהסיפור הפך עבורו לסיוט. אם מדובר על נזק פיזי למבנה, צריך לבצע שיפוץ, וזה אומר שכל אחד מהשכנים צריך להתחיל להוציא מכספו רבה מאוד כסף לטובת השיפוץ. לעומת זאת, אם מדובר על תאונה שבה עובר אורח נפגע, הרי שהכסף יהיה עבור הפיצויים, ומדובר על סכומים מאוד גבוהים. תוהים מה הפתרון? ראשית, להיזהר, ושנית, לעשות ביטוח מבנה משותף.

אל תתפשרו על פוליסה שאינה מספיק נרחבת

ממש כפי שקורה היום לגבי הרבה פוליסות אחרות, אנחנו רואים שגם במקרה של ביטוח מבנה משותף יש אפשרות לבחור בין הרחבות כאלה ואחרות לביטוח. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: עד כמה הביטוח שאתם עושים צריך להיות נרחב? והאם אתם רוצים לעשות רק את הביטוח הכי בסיסי שיש? ההיגיון אומר שאם אתם כבר עושים ביטוח מבנה משותף, כדאי יהיה לעשות הכול כדי שהביטוח ייתן לכם כיסוי בכל מצב נתון. אומנם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצבים שונים שבהם יהיה עליכם לפנות אל חברת הביטוח שלכם, אך זה עלול לקרות. לכן, אם יש לכם אפשרות לפחות לעשות את הביטוח הכי נרחב שקיים, מובן שזה כדאי.

כמה עולים ביטוחים כאלה בדרך כלל?

יש כמה גורמים שיכולים להשפיע על השאלה הזאת. למשל: באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים? עד כמה השטח המשותף במבנה שלכם רחב וגדול? האם אתם רוצים לעשות את הביטוח הבסיסי או את הביטוח המקיף ביותר שקיים? מה שבטוח זה שאפילו אם על ביטוח מבנה משותף תשלמו סכום לא מבוטל, זה ישתלם לכם בעת צרה. כמו כן, ברוב המקרים התשלום עבור ביטוח כזה מתחלק בין כל השכנים. לכן, בסופו של דבר, כל שכן לא ישלם סכום שהוא לא יוכל לעמוד בו, אלא להפך. עשו עוד היום את הביטוח הנכון למבנה המשותף שלכם ותראו שבסופו של דבר, רק כך תוכלו לישון בשקט ולהיות רגועים.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית