למה לא כדאי להיות בוועד בלי ביטוח ועד בית?

כבר שנים הדיירים האחרים לוחצים עליכם למלא את תפקיד הוועד? עד היום הצלחתם להתחמק מהעניין אך עמוק בפנים אתם יודעים שעכשיו הגיע תורכם? אתם לא לבד. למעשה, כמעט בכל הבניינים המשותפים תפקידו את הוועד הוא תפקיד שנעשה ברוטציה. משמעות הדברים היא שהיום אני בוועד ומחר אתה. לכן, אם אתם רוצים להכין את עצמכם בצורה הכי טובה שאפשר לתפקיד הזה, כדאי שתיקחו בחשבון כמה דברים משמעותיים. אתם לא אחראים רק על כך שהבניין יהיה שמור ומתוחזק כמו שצריך. בפועל, גם עלולים לתבוע אתכם, אפילו אם אתם בסך הכול עושים את התפקיד הזה בהתנדבות. לכן עולה השאלה: איך תוכלו להגן על עצמכם? התשובה לכך ברורה: על ידי ביטוח ועד בית. למעשה, הביטוח הזה עד כדי כך חיוני, שלא כדאי לכם בכלל להתחיל את תפקיד ועד הבית בלי שאתם עושים ביטוח כזה.

החשיבות הרבה של ביטוח ועד בית

פעמים רבות אנשים שנמצאים בוועד לא יודעים בכלל לאיזה סכנות ובעיות הם חשופים. לכן חשוב שתבינו: אם משהו יקרה בבניין, כמו למשל תאונה של שליח שהחליק על מרצפת שבורה, אתם תהיו האחראים. אותו אדם יוכל להחליט שהוא תובע אתכם באופן אישי, ואז תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם משלמים הון עתק למישהו שאתם בכלל לא מכירים. דוגמא נוספת שמבהירה מדוע ביטוח ועד בית הינו חשוב כל כך, היא הדוגמא שבה עושים שיפוצים בבניין. לא אחת קורה שבמסגרת השיפוצים למעשה אחת מהדירות נפגעת. זה יכול להיות הנוף שכבר לא רואים מאותה דירה כמו לפני השיפוץ או כל דבר אחר. אותו אדם שהדירה שייכת לו יכול להחליט שהוא תובע אתכם, ואם לא יהיה לכם ביטוח ועד בית, זו תהיה צרה צרורה. לכן ברור מדוע ביטוח כזה חשוב, אז למה שלא תעשו אותו ממש עכשיו?

כמה יכול לעלות לכם ביטוח כזה ומי צריך לממן אותו?

ביטוח ועד בית יכול לעלות לא מעט, שכן הפוליסה יכולה להיות מאוד נרחבת. לכן עולה השאלה: כמה באמת משלמים? ומי בכלל צריך לממן את הביטוח הזה? בין הגורמים המשפיעים על העלות של ביטוח כזה ניתן לדבר על הבית עצמו, על הגודל שלו וגם על השאלה כמה חברי ועד יהיו. מעבר לכך, חשוב גם להבין שהיקף הכיסוי שאתם רוצים להכניס לביטוח ישפיע על המחיר. חשוב לזכור שלכל חברת ביטוח יש תעריפים אחרים ולכן גם לשאלה באיזו חברת ביטוח תבחרו יש משמעות. חשבתם לרגע שאתם לבד תצטרכו לשלם על ביטוח ועד בית? דעו שזה לא כך. בפועל אנחנו רואים שאת העלות של הביטוח הזה אפשר לחלוק בין כל דיירי הבניין. הסיבה לכך ברורה, שכן אם תפקיד ועד הבית הוא תפקיד שעושים ברוטציה, כמובן שהביטוח הזה יגן בכל פעם על מי שימלא את תפקיד ועד הבית.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית