מה זה ביטוח בניין ועד בית

אחרי שבמשך שנים השכנים שלכם איישו את תפקיד ועד הבית, הבנתם עכשיו שלא תוכלו יותר להתחמק? ממש בקרוב אתם נכנסים לתפקיד וחשוב לכם לעשות אותו כמו שצריך? אם כך, יש כמה דברים שאתם חייבים מראש. אומנם בישראל מדובר על תפקיד התנדבותי לכל דבר ועניין, אך בפועל, המעמד שלכם בוועד הבית חושף אתכם ללא מעט בעיות שעלולות להתרחש. אתם לא תאמינו כמה תביעות מוגשות לבתי המשפט השונים ברחבי הארץ כלפי ועד הבית. משמעות הדברים היא שלמרות זה תפקיד שאתם עושים בהתנדבות, הוא עלול לסבך אתכם. לכן חשוב שתדעו: ביטוח בניין ועד בית זה משהו שאתם לא יכולים בלעדיו. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים מחיר כבד כי לא התעקשתם לעשות ביטוח, כדאי שתתעניינו בפרטים של הביטוח הזה עוד היום.

משמעות הביטוח – על מה כולם מדברים?

אין ויכוח על כך שכולנו משלמים הרבה כסף מידי שנה על ביטוחים שונים. זה יכול להיות ביטוח הדירה, ביטוח תכולת הדירה ועוד מגוון רחב של ביטוחים אחרים. יחד עם זאת, אם באמת חשבתם שעל ביטוח בניין ועד בית תוכלו לוותר כי זה מיותר, חשוב שתדעו שזה לא המצב. אם תחשבו על זה, אתם תראו שיש הרבה תנועה במהלך היום בבניין שלכם, וזה אומר שהרבה דברים עלולים לקרות. אולי לא לגמרי הייתם מודעים לכך, אבל אם שכן ימעד במדרגות כי הן לא מתוחזקות כמו שצריך, אתם כנראה תהיו האחראים לעניין הזה. אומנם אתם בתור ועד הבית לא צריכים לנקות את המדרגות או לתקן אותן, אך אתם בפירוש תהיו האחראים הישירים אם משהו יקרה לאותו שכן שמעד. לכן חשוב מאוד לעשות ביטוח בניין ועד בית, והאמת היא, שגם רצוי שזה יקרה כמה שיותר מהר.

מי יממן את הביטוח הזה?

לכאורה, אם אתם מאיישים את תפקיד ועד הבית ואם זה האינטרס שלכם לעשות ביטוח ועד בית, אתם גם תשלמו עליו. יחד עם זאת, בפועל, ממש כפי שקורה לגבי הוצאות אחרות של הבניין המשותף, גם במקרה של ביטוח בניין ועד בית אנחנו נראה שכל השכנים ישלמו במשותף. משמעות הדברים היא שזה אפילו לא ייצא לכם יקר מידי, אז למה לדחות את הדברים? היום אתם מאיישים את תפקיד ועד הבית ומחר מישהו אחר מהשכנים, כך שזה צריך להיות אינטרס שמשותף לכל מי שגר בבניין שלכם.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית