עוד אין לכם ביטוח בניין משותף? עשו זאת היום!

לחיות בבניין משותף שאין בו ביטוח זה עלול להיות בעייתי. אומנם אנשים ברחבי הארץ עושים זאת, אך מי שלא היה לו ביטוח וקרה לו אסון יודע לומר: זה נורא. ממש כפי שלא הייתם מוכנים לחיות בדירה שלכם ללא ביטוח, כך גם לא כדאי לחיות בבניין שאין בו ביטוח משותף. ברוב המקרים ביטוח בניין משותף כולל נזקים שונים שעלולים לקרות לשטחים המשותפים ולכל הרכוש המשותף. כמובן שככל שיש יותר רכוש משותף ששייך לבעלי הדירות בבניין, כך החשיבות של הביטוח הזה עולה. הנזקים שעלולים להתרחש בבניינים משותפים הם רבים, החל מגניבה של ציוד ועד הרס של ממש. זה יכול להיות גם פיצוץ בצנרת שיפגע בבניין, הצפה כלשהי או כל פגיעה אחרת. במידה ולא יהיה לכם ביטוח משותף, כל דייר יצטרך לממן מכיסו את החלק שלו בתיקון, וזה עלול להיות מאוד יקר. לעומת זאת, עם ביטוח בניין משותף תוכלו לישון בשקט, כך שברור מדוע רצוי לעשות ביטוח כזה כמה שיותר מהר.

ומה לגבי תאונות שמתחרשות בשטח הבניין?

עוד סיבה נהדרת שבגללה אתם חייבים לעשות ביטוח בניין משותף, ויפה שעה אחת קודם, אלה הן תאונות. תאונות, כפי שכולנו יודעים, הן פתאומיות ולא תמיד הן בשליטה שלנו. הן פשוט קורות, ולא אחת ההתמודדות איתן עלולה להיות מאוד קשה, גם מבחינה כלכלית. מה תעשו אם למשל מנקה המדרגות שלכם ימעד על מדרגה שבורה? הוא יוכל להוכיח שהוא מעד כי אתם, בעלי הדירות בבניין, לא תיקנתם את המדרגה. במידה והוא ייפגע מהתאונה הזאת ולא יוכל לעבוד לפרק זמן מסוים, מובן שיגיע לו לקבל פיצוי. אם הוא יתבע אתכם, אתם תמצאו את עצמכם משלמים הון עתק בשל התאונה שהוא עבר. לעומת זאת, אם תעשו ביטוח בניין משותף שכולל בתוכו גם חבות כלפי צד ג', הביטוח יכסה גם נזק כזה.

האם כל חברת ביטוח תתאים לכם?

התשובה היא כמובן לא. לכן, למרות שיש הרבה חברות ביטוח בישראל, רצוי שתבדקו אל מי אתם פונים. האם, למשל, חברת הביטוח שאליה רציתם להתקשר וותיקה? והאם אנשים אחרים שכבר הפכו להיות לקוחות של אותה חברת ביטוח לפני שנים ממליצים עליה? מה כוללים הביטוחים שמציעה אותה חברת ביטוח? והאם זו חברה שמציעה גם זמינות גבוהה ללקוח? זה לא תמיד המצב. רבים מאיתנו מכירים גם את הסיפורים על חברות ביטוח שלא עונות ללקוחות או מגלגלות אליהם את האחריות. איש לא רוצה להיות לקוח של חברת ביטוח כזו. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות בדיקה מקדימה, מעמיקה ומקיפה, כדי לבחור חברת ביטוח טובה, רצוי שתעשו זאת. אתם תראו שלא תצטערו על כך במידה ויגיע היום שבו יהיה עליכם להפעיל את הביטוח.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית