רוצים לישון בשקט? אל תוותרו על ביטוח מבנה משותף

לאחרונה עברתם לגור במבנה משותף עם עוד שכנים? אתם מנהלים חיי שכנות נעימים? אם כך, ברור מדוע תרצו להמשיך עם הרוגע הזה תמיד. יחד עם זאת, כולנו יודעים שלא תמיד הדברים תלויים רק בנו. אסונות קורים כל הזמן ובכל העולם, כך שזה עלול לגרום גם לכם. אתם עלולים לחזור הביתה מבילוי ולגלות שהמבנה שלכם מוצף כי היה פיצוץ בצנרת. חלק מהבית המשותף שלכם גם עלול לקרוס בגלל שריפה או בגלל אינספור סיבות אחרות. לכן, במקום לשבת ולחשוב על כל התסריטים הנוראיים האלה, כדאי שתכינו את עצמכם למצב כזה. מה עושים במצב שבו השטחים המשותפים של המבנה סובלים מנזק חמור? איך מממנים תיקון או בניה מחודשת? כנאה שיהיה לכם מאוד קשה לעשות זאת בלי ביטוח מבנה משותף.

ביטוח שכולל את כל המצבים האפשריים

כפי שקורה לגבי הרבה סוגים אחרים של ביטוחים, אתם תראו שגם במקרה של ביטוח מבנה משותף יש אופציות שונות שביניהן תוכלו לבחור. תוכלו, למשל, לעשות את הביטוח הכי בסיסי שקיים ולשלם פחות. מצד שני, ביטוח כזה לרוב לא מכסה את כל המצבים האפשריים. לכן, אם אתם כבר עושים ביטוח למבנה המשותף שלכם, כדאי שתיקחו בחשבון גם מצב שבו מישהו נפגע. למשל, מה תעשו אם הגנן הקבוע שלכם יגיע לבניין ויעבור בו תאונה? אתם הרי יודעים שהוא יוכל לתבוע אתכם, ובוודאי ברור לכם שזו עלולה להיות הוצאה כלכלית מאוד גדולה. מה תעשו, בנוסף לכך, אם לאחד השכנים פשוט לא יהיה כסף לשלם את חלקו בעניין? כדי להימנע מכל המצבים האלה פשוט כדאי שתעשו ביטוח מבנה משותף. ביטוח כזה יכול לכלול גם חבות כלפי צד ג', מה שבאמת יאפשר לכם לישון בשקט. עם ביטוח כזה תוכלו לדעת שלא משנה מה קורה, כי חברת הביטוח תטפל בדברים עבורכם.

האם יש כזה דבר חברת ביטוח אמינה?

אנחנו חיים במדינה מאוד צינית, ולא חסרים סיפורים על חברות ביטוח שלא עזרו ללקוח. הן גלגלו בעת צרה את האחריות אל הלקוח, מה שהשאיר אותו חסר מענה. לכן ברור מדוע גם כשאתם חושבים לעשות ביטוח מבנה משותף אתם מוטרדים. במי אפשר לבחור? ואיך נוכל לדעת שאנחנו עושים את הצעד הנכון? האם בעת צרה נציגי חברת הביטוח באמת יענו לנו? לא תמיד זה כך. לכן כדאי שתבדקו דבר או שניים לגבי החברה שרציתם להיות לקוחות שלה. למשל, האם יש לה נציגות שזמינה עבור הלקוחות בכל עת? והאם החברה ידועה כמקצועית ואמינה? האם תקבלו מענה מהיר? ועל איזה היקף של פיצוי כספי מדובר בכל אחד מהמצבים? חשוב מאוד לרדת לעומק הפרטים ולברר מראש הכול, כי רק כך תוכלו לבחור חברת ביטוח טובה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית