למה כל כך חשוב לעשות ביטוח ועד בית?

למלא את תפקיד ועד הבית זה משהו שבמוקדם או במאוחר יקרה לכולנו כנראה. בישראל התפקיד הזה נעשה בצורה התנדבותית, ובהרבה מהבניינים המשותפים השיטה היא של רוטציה. כלומר, כל אחד מהשכנים יצטרך למלא את התפקיד הזה בשלב מסוים. זו בדיוק הסיבה שבגללה האינטרס של כל השכנים צריך להיות: להגן על מי שבוועד. העניין אנשים הרבה פעמים מפספסים, הוא שלהיות חבר בוועד הבית זה תפקיד עם אחריות. זה תפקיד שגם חושף אותנו לתביעות אישיות, ולכן ברור שכל חבר ועד בית חייב להגן על עצמו. הדרך הנכונה לעשות זאת היא בעזרת ביטוח ועד בית. לכן, אם גם אתם עומדים להיכנס בקרוב לתפקיד הזה, לא כדאי לחשוב פעמיים ובהחלט כדאי שתעשו את הביטוח הזה עוד היום.

כיצד הביטוח יעזור לכם בשעת צרה?

אפשר להבין אתכם אם אתם לא בטוחים שאתם רוצים לעשות ביטוח ועד בית. אתם הרי משלמים על כל כך הרבה ביטוחים במהלך החיים, כך שטבעי שתרצו לחסוך על עוד ביטוח כזה או אחר. עם זאת, במקרה של ביטוח ועד בית אתם חייבים להבין שהביטוח הזה משמעותי. האם ידעתם, למשל, שכל אחד מהשכנים יכול לתבוע אתכם? והאם ידעתם שכל עובר אורח שיעבור בטעות תאונה בשטח הבניין יוכל לתבוע אתכם? אתם האחראים לתקינות ולאחזקת המבנה. לכן, אם אותו עובר אורח ישבור את הרגל כי לא טרחתם לתקן את אחת מהמדרגות בבניין, אין ספק שאתם תהיו אלה שצריכים לתת על כך דין וחשבון. לעומת זאת, אם תשכילו לעשות ביטוח ועד בית, אתם תראו שחברת הביטוח תדאג לכם. חברת הביטוח תשלם את הפיצוי המגיע לאותו אדם שנפגע, מה שאומר שלא אתם תצטרכו להתמודד עם המצב בעצמכם.

איזו חברת ביטוח תתאים לכם עבור סוג כזה של ביטוח?

ביטוח ועד בית זה ביטוח מיוחד. לא כל חברת ביטוח שמציעה לכם לעשות אצלה ביטוח חיים או ביטוח רכב יכולה להציע לכם גם ביטוח כזה. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק שהחברה שאליה אתם פונים תהיה מקצועית. אתם הרי רוצים שיהיה לכם עם מי להתייעץ עם משהו יקרה ואתם רוצים גם לקבל מענה כמה שיותר מהיר. לכן, אם תוכלו לעשות כמה בירורים תחילה וגם לקרוא מספר חוות דעת, מה טוב. מעבר לכל אלה, כמובן שגם מחיר הפוליסה זה נתון שצריך לעניין אתכם ובהחלט כדאי שתעשו השוואת מחירים מהירה. כך יהיה לכם קל יותר להחליט איפה תרצו לעשות ביטוח כזה וכך תשלמו מחיר הוגן.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית